![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2012
![]() |
Aktivera operatör till ny Iphone
Jag hade svårt att hitta någon som skrivit om detta tidigare men jag skulle vara oerhört tacksam för hjälp. Jag har haft en Sony Ericsson tidigare men nu köpt en Iphone 4 och fått ett nytt minisimkort till Iphone. Samma operatör (Telia) och samma nummer. Dock vill inte iphonen aktivera numret, alltså går det inte att ringa från den. Det står "no service" i rutan...samtidigt fungerar den gamla telefonen som vanligt. Ska inte det gamla simkortet stängas av automatiskt när man aktiverar det nya? Tack på förhand
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan inte aktivera Iphone 3gs vid uppgradering till IOS5 - förstår ingenting.. | johanlindh17 | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-12-02 16:02 |
| Vilken utländsk operatör är min telefon operatörslåst till? | muffins | Allt om iPhone | 8 | 2010-09-13 15:33 |
| Aktivera (via operatör) telefon ifrån Kina | duja | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-08-19 15:55 |
| iPhone 3G 3.0, 04.24.02. Låst till vilken operatör? | Gangstarr | Upplåsning och jailbreak | 14 | 2009-05-13 08:59 |
| Hur aktivera sin iphone 3G [med Tele2] efter att ha uppdaterat till 2.2? | Mothergoose | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-01-20 21:44 |