![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Hur aktiverar jag min iphone?
Tjena köpte idag en iphone hos arsa data en upplåst orginal
Nu när jag starta den står det att den är låst när jag stoppat i mitt tele 2 kort skrev in min kod så stod det att den var upplåst Efter det så kom det upp en bild och text som säger att jag ska conecta mobilen till itunes Hur gör jag måste jag köpa ett itnues konto? Hur går jag mobilen att fungera? Hur gör jag så att den inte blir låst till telia? |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Varför det står telia kan vara att du är på fel nät, eller så använder de telia. Prova ringa. Om dt funkar så bara ha det så. BTW: Vilket kort använder du?
Om du vill föra över dina kontakter så gå in på -> inställningar ->E-post,Kontakter, kalendrar -> sedan långt ned finns det en knapp som heter " Importera simkontakter"
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur hittar jag min music? | Pidda | Allt om iPhone | 8 | 2010-02-11 19:22 |
| Köpt iPhone, hur aktiverar jag och jailbreakar? | byyy | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-07-17 19:16 |
| hur kollar jag hur mycket sms jag har skickat? | DeaglarN | Operatörer & abonnemang | 1 | 2008-11-02 10:22 |
| Hur fixar jag min iphone? | Fetto Kissen | Allt om iPhone | 1 | 2008-11-01 05:23 |
| jag sålde min Iphone 16GB... | mikolajf | Allt om iPhone | 41 | 2008-04-19 21:17 |