![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Snabb fråga om Edge och wifi
Har äntligen köpt mig en iphone 3G
![]() Bara undrar en sak som jag inte lyckas hitta något svar på. Längst uppe på skärmen brevid min operatörs namn (ACKE, använde MIM) finns ett E. Vad jag kan förstå så betyder det här EDGE. Och nör jag surfar på WIFI så är det en sån symbol med sträck. Så min fråga är: Om det är ett E där, betyder det att telefonen är uppkopplad mot internet? för i så fall så kostar ju det MASSA med pengar för mig eftersom jag inte har fri surf. Är lite orolig som ni kanske förstår. Där står det E ![]()
iPhone 4 32GB Svart 4.1 Senast redigerad av Äppelphone den 2009-01-09 klockan 21:24. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
När det står E så betyder det att du har tillgång till edge (internet), men du är inte uppkopplad så fort det står E ..
![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Puhu! skönt att veta
tack så mycket! är det likadant med alla sån internet symboler?och man behöver väll bara trycka på HOME för att stänga ner safari och alla sån internet apps? (På min förra mobil, en HTC, var man tvungen att gå in i en meny för att stänga av webbläsarn helt mm.)
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Det är väl lite samma sak som att man kan ha telefonmottagning utan att man betalar för samtal.
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]() Men alla är olika ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
![]() Jag är också 14, får 300 i månaden (som går rätt in på kontot, så jag märker inte av dem ) Min iPhone köpte jag för födelsedagspengar, men abbonemanget betalar inte jag. Dels till vänner + comviq kompis och 200 mb surf Jävlar en iMac, går väll på +10000? Däremot håller jag ögonen öppna för en mac mini ![]()
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]() Om det står ett E i statusbaren betyder det att du inte är ansluten till wi-fi eller 3G. Om du öppnar safari och det kommer upp en ruta där det står "Kan inte ansluta till internet", då kan du vara säker på att den inte drar nått ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Totalåterställning av Iphone 3gs, snabb fråga. | Thellan | Allt om iPhone | 6 | 2010-01-16 09:45 |
| Snabb fråga, kan man spela musik via USB? | jackeboy | Allt om iPhone | 4 | 2009-11-21 18:08 |
| Edge fråga. | MrCabelguy | Allt om iPhone | 3 | 2008-09-28 16:19 |
| Edge används före WiFi? | Gefan | Allt om iPhone | 3 | 2008-07-19 15:11 |
| Snabb Fråga! | criille | Allt om iPhone | 2 | 2008-04-09 13:48 |