![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Tele2s 3G
Helt enkelt undrar jag, hur är tele2s 3G?
Då menar jag både surfhastigheten och hur det går med samtalen. Och sen undrar jag lite om deras 200mb datapaket, är det ungefär som telias i-abonnemang bara att det är ett tilläggspaket? mvh Erik |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
Tappas inga samtal för mig Du får alltså surfa för 200 mb/månad i en kostnad av 29 kr simple as that! OBServera att det är 3 månaders uppsägningstid bara ![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Med att de fick kännas bra menade jag inte i jämförelse med telias nät, utan med tele2s som har max 0,384 kb/s(elr vafan de är)
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Tycker tele2 duger för mig!! om ja ska tanka ner större grejer så väntar ja tills ja kommer hem till mitt wifi!!!
har 1G i månaden för 89kr och efter den giggen så sänker dom bara hastigheten till skillnad från 200mb som man får betala om man överskrider den mängden 1:60 mb tror jag det är!! |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Skaffade tele2 idag och när jag kör på utan 3g står det att jag har comviq. Men när jag slår på 3G så står det att jag har telia som operatör? Någon som har stött på samma problem eller vet varför det blir så?
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|