![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Hjälp?
hjälp mig lite här nu va
har Tänkt på att ta abb Telia iSurf + att lägga till sms till alla 99kr(jag antar att man kan det?) Blir alltså en kostnad på 398 kr i månaden i 24 månader + det jag ringer för har hört en massa rykten att man kommer få räkningar på typ 700kr och när jag frågar varför så får jag svaret att det är momsen som läggs till och grejer men det kan inte stämma :S? momsen måste val för tusan ingå i de priserna dom satt ut på hemsidan? likadant att första räkningen kommer ligga på ca 900kr ? men det kan den väl inte göra utan den kommer väl ligga på då 398kr + det jag ringer för ? och det kommer väl den göra varje månad eller? Där är inga gömda avgifter? ..vill liksom inte få en chock när jag får räkningen ?En annan sak om man startar ett apps drar det datatrafik då? Tänkte också på en sak ..är det "lönt" att använda jailbreak fast man inte behöver låsa upp den? ...cydia kan ju vara roligt att ha men ändå? för om jag tar detta abb så är jag tveksam till att använda jailbreak faktist, är jag rätt som är tveksam eller? Tacksam för svar Senast redigerad av spjonky den 2009-02-04 klockan 23:33. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Jailbreak tycker jag är en skitbra sak, du kan ladda ner temano ändra ikonerna o masser annat du kan läga in jätte mycket olika spel osv. Så mitt tips är att du jailbreakar
![]() GO FOR IT! ^^
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
så om jag tar ett abb idag säger vi, så betalar jag för 5 feb-28 feb + hela mars + det jag ringer för? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Citat:
Precis...du betalar bara den FASTA kostnaden för Mars.... + 250kr i anslutningsavgift om du beställer i butik, den avgiften slipper du om du bestället via Telia.se |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hjälp! har köpt en iphone 2g och behöver hjälp! | iphone-josef | Allt om iPhone | 3 | 2008-10-28 13:58 |