![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
|
Tänkte precis skapa en tråd och gnälla över hur Telia och Apple försöker få oss lättlurade människor till att uppdatera till 2.2.döden och aldrig kunna använda telefonen igen.
Kör med min stabila 2.2 och sitter och myser med mina program. Det är dock bara en tidsfråga innan alla mina apps börjar skrika om att jag saknar rätt firmware. Om det nu ska komma fler FW MOHAHAHA. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Du kan uppdatera till 2.2.1 med samma baseband, men då måste du antingen använda PwnageTool (Mac) eller denna fil. Gå då in i iTunes, shift-restore och välj filen. Voila, 2.2.1 med 02.28.00
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Apr 2008
![]() |
Lite trevlig info: Alla som har ett bredbandsabonnemang med Telia får automatiskt gratis tillgång till homerun och surfzoner! Det är bara att skapa ett konto och skriva in sitt personnummer på inloggningssidan när man kopplar upp sig =)
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Telia Homerun utomlands | ndr | Operatörer & abonnemang | 4 | 2009-04-09 03:16 |
| Funderingar kring Telia Homerun? | r2d2 | Allt om iPhone | 20 | 2008-09-18 22:34 |
| Behöver hjälp med Telia Homerun! | TopNotch | Allt om iPhone | 3 | 2008-09-17 09:22 |
| Surfzon / Homerun?!?? | pontepontan | Allt om iPhone | 2 | 2008-07-10 17:46 |
| Homerun? | sl99 | Allt om iPhone | 3 | 2008-06-27 19:33 |