![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Bästa/Billigaste sättet att få Fri Surf?
Tjena! Jag är en ganska nybliven iPhone ägare. Och har en Jailbreakad iPhone, med Glocalnet kontantkort. Det kortet var jag VÄLDIGT nöjd med med mina förra telefoner(utan 3G/WiFi) eftersom priserna är grymma;
0,49:-/Minut, dynget runt, till alla nät(även fasta)! 0:-/SMS till ALLA. Men jag skickade ett Mail till dem och berättade att jag köpt mig en smartphone och gärna vilja ha ett tillägg som ex. tele2 har med fri surf. (Även om det bara är 0,3mb/s?) Men Glocalnet kunde bara erbjuda vanlig GPRS/3G taxa; 0,015 kr/kb Vilket blir rätt dyrt med tanke på att jag har iPhonen i högsta hugg 24/7. Jag vill (läs: MÅSTE) verkligen ha surf i min iPhone, Jag skall kunna använda; Kartor, Safari, **********, AppStore vart jag än är. Vilken operatör är bäst att vända sig till? Hur skall jag gå till väga? (Känns konsigt om jag ska behöva krypa till telia, när jag kämpat med att hitta en snorbillig telefon och jailbreakat/yellosn0wat) Tacksam för svar och delade erfarenheter! //Mowgli
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Okej tack! Ska kolla upp deras priser.. Någon som vet av något annat?
EDIT: snackade med tele2 nyss och de lät bra 5GB/159:- (5GB på en iPhone är typ rätt mycket va? )Någon som har detta hos Tele2? Funkar GPSen(kartor), Appstore, ********** med detta Surf eller är det bara Safari webbläsaren? Tackasam för svar! MvH//Mowgli
iPhone 3G 16GB Svart Senast redigerad av Mowgli den 2009-02-19 klockan 16:26. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Har tele2s 200 mb tjänst och klara mig utmärkt på det
Så 5gb är rätt mycket, eller det beror på vad du gör. Sitter du på youtube 45 min varje dag är inte 200 mb ett gott råd Men ja, allt funkar ![]()
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Jag har själv Telia suf alltid. Vilket innebär att jag surfar med 7,2mb/sek i 0,5 gb alltså 500mb, sen dras min lina ner till 56kb/sek.
MEN. Jag själv kommer aldrig upp i 500mb och betalar bara 99;-/mån Sjukt nöjd ![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Köpa iPhone 3G 16GB, billigaste sättet? | Gangstarr | Köpa iPhone | 8 | 2010-03-06 11:45 |
| Vilket är bästa & billigaste abb med iphone för mig? | r_o_n | Operatörer & abonnemang | 7 | 2009-09-09 13:21 |
| Köpa iphone billigaste sättet! | Iphone? | Köpa iPhone | 13 | 2008-10-30 04:17 |
| Bästa sättet att få tag på en iphone 3g? | LTK | Allt om iPhone | 1 | 2008-07-12 10:36 |
| Telia bingo abonemang, fri surf med telia surf port ? | justin | Allt om iPhone | 4 | 2008-05-16 15:15 |