![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
3 (tre) på Iphone 3G får ingen mottagning
Hej. Har köpt en Iphone 3G 8GB som är jailbreakad alltså både Installer och Cydia ligger på den. Nu har jag kommit till det problemet att när jag sätter i mitt simkort ifrån 3 så får jag ingen mottagning alls. Har lagt in Yellowsn0w men det vill ändå inte fungera.
Är det någon som vet var jag gör för fel eller har ni några tips? /Mikael |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Vad har du för firmware, baseband?
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Tack så mycket. Helt underbart! Nu fungerar den äntligen. Trodde först att jag blivit lurad. ![]() Har läst något om att en del med 3 (tre) haft problem med datatrafiken och såg då att man skulle lägga in tre.data.se i "APN". Jag är helt ny på Iphone och har inte ens hittat till "APN". Hittar bara nått som heter VPN. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
I love a happy ending ![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| köpt iPhone 3G från UK, ingen mottagning men fungerande 3G | Frenzy | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-08-05 08:23 |
| TRE - dålig mottagning? | DTS | Allt om iPhone | 2 | 2009-05-22 19:17 |
| Får inget Internet med Tre och iPhone 3G. | JackeShan | Operatörer & abonnemang | 3 | 2008-12-19 13:16 |
| Får ingen mottagning? | mörten | Operatörer & abonnemang | 1 | 2008-11-12 19:57 |
| iphone ingen mottagning | lighter | Allt om iPhone | 5 | 2008-10-16 17:47 |