![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Funderar....
Hallå alla glada Iphone Ägare! Jag Funderar starkt på att skaffa en Iphone. Jag har idag ett Tre kort och undrar om det e mycket man måste hålla på med innan det funkar? Jag ska givetvis köpa en olåst Iphone!
![]() Är det en mycket avancerad telefon? Tacksam för svar! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]() Avancerad? Nja, beror på hur man definierar avancerad (den har många funktioner, men svår att modda ) Men om man jailbreakar? Ja, helt ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Några i min släkt har köpt iPhone 3g från italien för 4000 olåsta ...dom har dock haft väldiga problem med sina speciellt med täckningen
Avancerad tycker jag inte den är direkt men visst man lär sig nått nytt varje dag typ haha ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Grejjen med en iPhone är att den är precis som man vill..
Inte ett dugg avancerad, samtidigt som att man själv kan göra den väldigt avancerad om man så vill ![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Funderar på en Nexus One | BrettFavre | Off-Topic | 12 | 2010-03-22 08:44 |
| Funderar du på att köpa iPhone? - Tips | iAsh | Allt om iPhone | 3 | 2010-03-10 22:04 |
| Funderar på att köpa iPhone, har redan en Classic 120gb | Genma | Köpa iPhone | 0 | 2009-08-12 04:49 |
| Funderar på köp! | Tjompa29 | Köpa iPhone | 11 | 2009-03-11 16:31 |
| Funderar på en Iphone, men har några frågor | Rquired | Köpa iPhone | 11 | 2008-08-22 17:26 |