![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Ja jag ångrar då att jag inte väntade..köpte min iPhone hos telia för mindre än en månad sen ..inte ens fått första räkningen ...och ser att jag kunnat få min iphone i 16GB och 150kr billigare i månaden.....that sucks...
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jag puttade in Halebops siffror i ett excelark för att kolla vilka varianter som blir billigast. För abonnemanget Alla199 beror det på hur stor del av potten du utnyttjar. Diagrammen visar totalkostnaden som funktion av hur mycket du ringer för i månaden. Observera att utnyttjandet av potten har dragits bort från totalkostnaden. (Abonnemanget Vänner 18 mån samt kontantkort är aldrig billigast, därför är de inte med nedan.)
![]() Senast redigerad av j_m den 2009-03-24 klockan 10:06. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Skickade iväg ett mail till Halebop där jag frågade om de mailar en när telefonen blivit ivägskickad. Svaret var inte det jag väntade mig..
2009-03-24 12:02:01 Hej Sebastian Ordern annullerades pga att din nuvarande operatör nekade nummerflytten till Halebop.Då ordern är annullerad måste en ny beställning göras. Ta först kontakt med din nuvarande operatör och hör efter varför de nekat beställningen. När det sedan är åtgärdat så kan du alltså göra en ny beställning. För det första, tack för att blev informerad om annulleringen ? För det andra så beställde jag inte ens en nummerflytt. Hade en iphone i kundkorgen med en nummerflytt men tog bort den när jag såg att det tog 5-17 dagar. Reser bort på torsdag så jag ville ha telefonen så snabbt som möjligt. Lade självklart en ny beställning utan nummerflytt och godkände den.. Nu blir det ingen iPhone för mig på ett längre tag, Tack Halebop! |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Kolla deras priser själv, vi vet ju inte vad du vill ha för abbonemang. Mellan 0-3600 kr ?
http://halebop.se/abonnemang/iphone |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Mitt tålamod är inte min starkaste sida, var nästan rasande när jag fick svaret. Tur att dem inte hade ett nummer jag kunde ringa! ![]() Men visst, kan vara bra att vänta dem extra dagarna.. kanske.. |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
.. väntar aldrig förlänge
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Gick ovanligt snabbt, fick ett kollinr idag. Har läst på macforum att de flesta inte fått statusen uppdaterad förräns nästa dag och då är det nästan framme vid utlämningstället.
Då borde jag kunna hämta ut telefonen imorgon med andra ord, innan jag åker. Made my day! |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Hey!
Jag har en liten fråga . . . Jag har planerat på att skaffa en iPhone 3G men jag vill mest använda den för att surfa på YouTube med. Men jag vet inte vilket förbannat abonnemang jag ska välja , för jag vill gärna surfa obegränsat för ett så bra pris som möjligt. Har någon av er någon aning? Vore väldigt kul och bra om ni svarade på detta. // STRIDH |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
du kan även ringa dem o undra |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| S: iPhone 3GS 32GB Sv. m. kvitto köpt 17/9 hos Telenor (alt. bytes mot en hos Telia) | ecxoes | Köp & Sälj | 2 | 2009-10-09 12:27 |
| Köpa iPhone 3GS hos Halebop | CLS | Köpa iPhone | 119 | 2009-10-08 17:50 |
| Halebop + iPhone 3G | hulken | Operatörer & abonnemang | 12 | 2009-01-22 11:49 |
| Halebop + iPhone = Sant | Göran | Operatörer & abonnemang | 7 | 2008-11-01 14:49 |
| iPhone med Halebop-kontantkort | drule | Allt om iPhone | 12 | 2008-08-05 22:37 |