![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
APN Samlingstråd
Hej, tänkte lista några av de svenska leverantörernas Access Point Names. Inte hittat någon sån tråd innan och sett en hel del frågor ang. just detta.
Inställningar -> Allmänt -> Nätverk -> Mobilt Datanätverk Kod:
Tre: data.tre.se Telia: online.telia.se Telenor: internet.telenor.se, (services.telenor.se??) Tele2Comviq: internet.tele2.se Halebop: halebop.telia.se Djuice: internet.djuice.se Parlino: internet.parlino.se Senast redigerad av Jonas den 2009-05-16 klockan 14:57. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Bra tråd, smart tänkt!
![]() Kan kanske lägga till Parlino för dom som kör det: internet.parlino.se ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Min APN är Blankt. Och jag kör med 3(tre) som funkar utmärkt.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Vodafon?
Hej jag ska hjälpa en kompis han har Vodafon vad har de för Apn?
MMS inställningar söker jag med. Har sökt på forumet och inte hittat.
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
Tänkte hjälpa till lite och bidra med Glocalnets APN: "internet.glocalnet.se"
Källa: Inställningar - Glocalnet |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
APN Samlingstråd
-------------------------------------------------------------------------------- Hej, tänkte lista några av de svenska leverantörernas Access Point Names. Inte hittat någon sån tråd innan och sett en hel del frågor ang. just detta. Inställningar -> Allmänt -> Nätverk -> Mobilt Datanätverk-------------------------------------------------------------------------------- Hej! Har uppdaterat luren igår kväll men kommer inte åt internet och när jag försöker lägga in apn finns det inte mobilt datanätverk.... Har 3gs och använder 3 som operatör Tacksam för svar |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Citat:
Hade samma problem, löste det genom att fabriksåterställa fonen och sedan återställa den till senaste säkerhetskopian. Efter mindre än 5min fungerade allt som vanligt...gjorde precis samma sak på frugans =) Hoppas att det hjälper dig oxå...
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Hälsnigar biboo |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Hej
Har ett problem o läst lite, Uppdatera min 3GS från 3.1.3 till 4.0 Mitt 3 nät funkar inte men mitt wifi. läste man ska gå till inställningar - allmänt - nätverk - sen mobil nätverk o fylla i nått med APN. Kluxet är har inte Mobilt nätverks som ja kan klicka på elr APN Men VPN har jag. Vart hittar jag detta? SKa jag göra ?? Testat göra nätverks återställningar. Tack för svar ![]() Senast redigerad av Ekis100 den 2010-06-30 klockan 21:49. |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Såg i en annan tråd här på forumet att någon ändrat APN för Tele2 från surf.tele2.se till mobileinternet.tele2.se. Upplevde precis som den trådskaparen att surfning med 3G blev snabbare...
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| APN Telia | wariorman | Allt om iPhone | 12 | 2010-08-22 17:56 |
| (AKUT) Utlandsresa, Fixa APN så det inte kostar skjortan | Zike | Allt om iPhone | 15 | 2010-02-19 18:14 |
| Hittar inte APN? | wallden_66 | Allt om iPhone | 3 | 2010-02-17 20:04 |
| Apn? | jgshsmz | Allt om iPhone | 1 | 2008-12-08 18:55 |
| Telenor Apn | Paddan | Operatörer & abonnemang | 3 | 2008-11-27 20:16 |