![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2009
![]() |
Nytt halebopkontantkort i Telialåst Iphone.
Jag har kikat runt i olika forum och försökt hitta någon som kan bekräfta att Nya Halebop-kontantkort fungerar i en telialåst Iphone (utan att köra rebelsim eller yell0wsn0w). Har sökt i detta forum men kan inte hitta nåt entydigt svar.
Jag har även läst att gamla Halebopkort fungerar medan nya inte gör det. Senast redigerad av darkshippo den 2009-05-23 klockan 11:15. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Klockrent
Kör min au natural och det har fungerat utan problem med Halebop sedan första dagen (haft min i cirka 3 månader). Har ett halebop abonnemang av den gamla typen, Prislista kontantkort original - halebop.se.
Har svårt att tänka mig det är någon skillnad mellan de gamla och nya abonnemanget. Rekommendation att köra Halebop om du är sugen! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Telialåst iphone 3gs med halebop simkort? | burningbridges | Operatörer & abonnemang | 9 | 2010-02-26 10:34 |
| Nytt Bootrom förhindrar jailbreak för iPhone 3GS | ZiLi | Allt om iPhone | 2 | 2009-10-16 22:28 |
| Nytt chassi och batteri till Iphone | lillbomben | Tillbehör & reservdelar | 21 | 2009-03-16 08:15 |
| iPhone -> Nytt itunes bib? | MeXii | Allt om iPhone | 2 | 2008-12-05 22:30 |
| Nytt sätt att importera iphone 3g | David_90 | Köpa iPhone | 14 | 2008-08-07 01:10 |