![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
e-faktura
hej, jag får hem fakturer i brev "från telia" och det finns fakturaavgift på dem på 19 kr, jag ringde Telia och frågade hur man ska göra för att slippa betala det..
det enda sättet enligt dem är att få e-faktura istället... jag betalar dem med min brors swedbank konto, gick in där o kollade runt men kommer inte på det, någon som vet hur man fixar e-faktura? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Jag brukar få ett erbjudande om e-faktura när jag har betalat en räkning genom internetbanken, om företaget kan erbjuda det förstås.
Den brukar veta det automatiskt, i alla fall på Handelsbanken.
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
så är det nät man e under 18 ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
![]() Senast redigerad av bozz den 2009-06-04 klockan 15:51. |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
abbonemanget och swedbankkontot måste stå på samma person....har samma problem då jag betalar räkningar med sambons internetbank...jag kan bara logga in på min men inte skapa e-fakturor...kostar typ 200 spänn eller nåt annars
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Detta är inte bankens eller teleoperatörens fel! Om abb och konto står på samma person så kan den personen lätt fixa é-faktura!
Alltså är det vars och ens ensak att lösa det! Det är inte meningen att "nån annan" ska ta allt ansvar i samhället,ni har faktiskt egen skyldighet att ta vara på er själva! |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|