![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
No service, "Kan inte läsa in nätverkslistan"
jag får ingen service, det står bara att "kan inte läsa in nätverkslistan.
jag uppdaterade till 3.1 och sen ner till 3.0. jag har jailbreaka telefonen och och olåst den. men inget händer det står att den söker men sen NO service. jag har testat att återställa allt, Inställnigar.allmänt, och återställ. men inget händer. jag testade mitt kort i en annan telefon och det funkade. jag testade även ett annat kort i min IPhone men det står No service. Är det någon som kan hjälpa mig. jag har hållit på i flera dagar nu.. Tack |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Hej, du får bättre respons om du postar i rätt forum Upplåsning och jailbreak - iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige där vi olyckliga själar samlas.
Ladda hem IPSW-filen på nytt, sätt telefonen i DFU läge och JB:a om den igen |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Legal upplåst iPhone 3G med "No service" | Paul Peelen | Allt om iPhone | 8 | 2009-10-31 00:48 |
| "NO Service" modemfirmwere 05.11.07. efter nergraderat tillbaka till 3.0 | wilkab89 | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2009-10-19 12:22 |
| Kan inte "restore" återställa min iphone? okänt fel 1010???? | mcolof | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-30 20:06 |
| Kan inte synka med iTunes (för lite "utrymme")? | storpack | Allt om iPhone | 2 | 2008-09-07 14:02 |
| Jailbreakad 2.0.1 3G, "Programmet kan inte öppnas"? | MeXii | Allt om iPhone | 0 | 2008-08-11 15:56 |