![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Tre inställningar på en Telia iPhone 3G
Hej!
Har köpt mig en Telia iphone 3G som jag har jailbreakat för att kunna tabort oplåset så jag kan köra tre. Jag kollade denna tråd för inställningarna http://www.iphoneinfo.se/forum/opera...lingstrad.html Där ska man göra inställningarna i Inställningar -> Allmänt -> Nätverk -> Mobilt Datanätverk. Går har inte menyn "datanätverk" utan bara menyerna Data-roaming, Internetdelning, VN och Wi-Fi. Hur gör jag? EDIT: är inställningarna för data, mms samt sms jag är ute efter ![]() /R |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Telia bjuder på en månad Spotify Premium! | utalker | Allt om iPhone | 10 | 2009-12-01 10:09 |
| Vilken programvara får inte vara på en Telia låst 16G Iphone??? | jogreriar | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2009-05-01 07:03 |
| 3 (tre) på Iphone 3G får ingen mottagning | ekmikael | Operatörer & abonnemang | 8 | 2009-03-14 23:38 |
| Telia inställningar till iPhone 2G? | thelawyer | Allt om iPhone | 3 | 2008-08-22 13:58 |
| Ni som beställt en iPhone 3G via telia.se | Garp | Allt om iPhone | 21 | 2008-07-18 15:06 |