![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
kostnad när man använder en app??
Hej!
Jag är ny här på forumet och har ägt en Iphone i 3 dagar Jag har inte ett abonnemang med fri surf utan bara ett vanligt "prata på" abonnemang via telia med surf för max 9kr per dygn. Det jag undrar över (för jag är inte så haj på detta än) är om jag laddar ner en tex gratisapp som spel eller något annat. Hur är det när man utnyttjar den då. Tickar det pengar då varje gång?Hälsn Tussie |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Citat:
Ett vanligt spel kostar i regel inget, men t ex ett chattprogram kostar ju, då den använder Internet för att du ska ha någon nytta av det. Och eftersom du inte har fri surf så kommer det att belasta din teleräkning. Det som är det svåra är att veta om appen använder Internet eller inte.... en del kan göra det i "bakgrunden" för att kolla nya saker/tillbehör till din app. Men appen i sej kostar inget att använda om den var gratis när du laddade ner den. Edit: jag måste skaffa en snabbare anslutning, det tar för lång tid att skicka mina svar... Senast redigerad av kenjon den 2010-02-07 klockan 11:09. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
ok, men finns det något sätt att se om dom använder internet när man använder programmen. Eller nu kanske det är så att jag ska sätta min och läsa all information som står om appen innan jag frågar hihi. Men shit vad det är bra med ett forum alltså.
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Söker en app, det skall finnas nåt som gör att man kan ha fler än 4 ikoner i höjd. | whywhy99 | Allt om iPhone | 4 | 2009-10-16 16:04 |
| Skärmen slocknar när man kollar på film efter en stund | Thewiruz | Allt om iPhone | 6 | 2009-06-07 03:13 |
| App ikoner flyttar sig efter när man installerar apps | aeus | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-02-21 17:17 |
| Få bort Telia när man använder 3G med Tele2 | ZiLi | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-02-15 14:36 |
| Importera kontakter från simkort när man använder turbosimkort? | JohnFa | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2008-10-16 18:46 |