![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#83 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Nov 2010
![]() |
En sak man bör tänka på innan man skaffar Halebop är att det inte har någon telefonsupport; detta är enligt mig väldigt irriterande. Men så länge alt fungerar som det ska så är halebop en bra operatör
|
|
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2011
![]() |
Heej..
jag fick hem min iphone4 den 13/5 (fredags)i går läste jag på ''mitt halebop''att mitt abonnemang har börjat fungera..till min fråga nu..jag kan inte använda iphonen,kan inte sms:a mms,eller ringa?..har samma mobil nummer som jag hade på mitt kontant kort hos halebop innan..vad ska jag göra?vill ha igång den.så tacksam för alla svar..mvh anki |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Hej Anki!
Får du mottagning på telefonen?
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
det låter lite konstigt men mitt första tips är att kolla så att ditt abbonemang är "startregistrerat", jag har tele2 och för att starta detta abbonemang var jag tvungen att ringa deras kundtjänst så, jag är inte säker men kanske har även Halebop ett liknande system. Kolla på deras hemsida eller på ditt kvitto, hittar du inget och telefonen fortfarande inte fungerar så bör du ringa Halebops kundtjänst. Antingen har de kanske något problem med nätet eller sitt datasystem, vilket är troligt. Då får du kanske vänta någon dag. Kolla även så att sim-kortet inte är böjt, slitet eller på annat sätt söndrigt. Då kanske inte mobilen accepterar det. Du borde ha ett par täckningsstaplar i vänstra hörnet på din telefon (skärm), har du det så fungerar i alla fall simkortet. Fungerar inget så ring kundtjänst, de har trots allt betalt för att du ska få en bra och trevlig telefonupplevelse ![]() / Mrsmart
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| TRE-tråden | Freebo | Operatörer & abonnemang | 106 | 2011-12-17 11:57 |
| TELENOR-tråden | Freebo | Operatörer & abonnemang | 48 | 2011-10-24 16:05 |
| Telia-tråden | Ponyboy | Operatörer & abonnemang | 12 | 2010-02-17 00:17 |
| Version 3.0.1 Tråden | scarsam | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-08-03 05:58 |
| InvisibleShield-tråden | Kimpeh | Tillbehör & reservdelar | 122 | 2009-06-01 15:14 |