![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#61 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Jag har haft 1GB via Tele2 i flera år nu. Jag kollar mailen typ 100 gånger om dagen. Och det mailat rätt flitigt.
Surfar även forum, tidningen och lyssnar lite på Radiosporten på SR. Jag hamnar på ca 300 - 600mb/mån. För detta betalar jag 39kr/mån. Den tjänsten kostar idag 79kr/mån om man vill ha 1GB tror jag det va. Så jag e så nöjd så. Överväger dock att byta till Tre men det får vi se. Med andra ord, man kommer rätt långt på 1Gb. Stora filer som tex kartor tar man ju via PCn. Enklare o köra p2p där :p // Danne
|
|
|
#62 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Domain Name: TOPINCART.COM Registrar: HICHINA ZHICHENG TECHNOLOGY LTD. Whois Server: grs.hichina.com Referral URL: ÁìÏȵĻ¥ÁªÍøÓ¦Ó÷þÎñÌá¹©É Ì-ÖйúÍòÍø(www.net.cn) Name Server: NS1.HOSTMONSTER.COM Name Server: NS2.HOSTMONSTER.COM Status: ok Updated Date: 12-sep-2010 Creation Date: 12-aug-2010 Expiration Date: 12-aug-2011 Alltså skapad den 12 augusti, vilket är relativt nytt. |
|
|
|
|
|
|
#63 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
#67 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Någon som vet om man kan skaffa ett tvillingkort till sitt existerande abb?
|
|
|
#68 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
iphone med comviq kontant ?
Tänkte ge min 3GS till 17 åriga dottern men hon bör nog inte ha abonemang och hon vill ha comviq. Vilket abb skall man använda ?
|
|
|
#69 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Tele2 Kompis surf kör jag en månads avgift på 89 kr och i de får man 3000 fria sms till tele2/comviq och ringer gratis till tele2/comviq övrig operatör 0,69öre minuten plus fri surf funkar perfekt och jag rekomenderar alla de faktist som vill ha tele2/comviq
|
|
|
#71 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
Tja
Jag har en iphone 4 låst till 3 tror jag, jag använder gevey kortet tillsammans med mitt conviq kontantkort. Mobilen är jailbreakad. 4.3.3 redsn0w Mitt problem är att jag får inte 3Gn och funka. Jag har laddat 195 kompis och då ska jag automatiskt ha nätverk enligt de. Men jag får inte det och funka, så jag lade in värden i allmänt, nätverk, mobilt data, APN: surf.tele2.se samt för mms och mmsc. Ett par T-Mobile försäljare löste det genom att sätta in liknande värden fast självklart tmobiles egna värden. De satte även igång data roaming, utan den igång funkade det inte. Hursomhelst de fick det och funka genom att sätta in dessa värden och sa att det skulle funka sålänge jag satte in tele2's värden..vilket jag har gjort men ändå funkar inte 3Gn...vad ska jag göra? Någon som har koll på vad jag missat? Tack på förhand, Eko |
|
|
|
|
|
#72 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
Problem med Min iphone 3gs och Tele2 kompis surf
Hej!
Jag har en vit iphone 3gs 16 gb som har uppdateringen 4.3.5 Jag har beställt ett tele 2 ntill den här telefonen. Tidigare hade jag halebop kontankort men nu ville jag ha abonnemang istället. Men när jag fick hem mitt kort och numret nu har bytt till det nya simkortet. Så fungerar det inte!!! Däremot fungerar det på min gamla iphone 2G. Dessutom blir det fel när man kopplar in med itunes med det nya simkortet. Finns det nått jag kan göra?? eller betyder detta att den är låst på något sätt?Köpte den begagnad.. ![]() |
|
|
|
|
|
#75 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Skulle gå och göra en inköp på iphone 4GS med det nya tele2-abonnemanget (345:-/månad) igår. Fick höra från olika håll att många iphone4gs användare har problem med tele2. Samtalen avbryts slumpvist och ibland är det ingen täckning.
Läste från olika sajter att tele2 lovat åtgärda problemet men det var ju ett tag sen. Hur ser det ut idag? Har folk fortfarande problem? Nån som har erfarenhet? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Comviq funkar inte. | Mattias | Allt om iPhone | 39 | 2010-06-12 14:05 |
| Iphone 3 g till comviq? | Parre | Operatörer & abonnemang | 11 | 2010-03-07 12:46 |
| Comviq kontantkort | nirren | Allt om iPhone | 3 | 2009-10-26 13:55 |
| Tele2/Comviq på iPhone 3GS | Säraldo | Upplåsning och jailbreak | 17 | 2009-09-05 09:30 |
| Comviq datapaket | Kungen | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-12 11:19 |