![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Byta operatör och byta iPhone - samtidigt
Vårt företag byter operatör och samtidigt byts alla gamla iPhone 3G ut till 3Gs. De gamla abonnemangen upphör vid samma klockslag som de nya börjar gälla. Hur får jag över allt från min gamla iPhone till min nya? På Apples supportsida finns bara info om hur man gör när man har kvar samma operatör.
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Det har ingen relevans till någon operatör utan är enbart mjukvara. Synka din telefon med iTunes (3G modellen) och ta en säkerhetskopia även. När du fått din 3GS så är det bara att koppla in den mot datorn som du synkade 3G telen med och få över allt igen, och du har även tillgång till att dra in säkerhetskopian du skapade tidigare. Mvh, Muffins. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Exakt, all mjukvara. Men varför säger då Apples supportsida att detta gäller vid "nyinköpt iPhone med samma operatör"? Se länk
iPhone: Överföra information från din nuvarande iPhone till en ny iPhone Tack för snabbt svar! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Det är bara tuta & köra på som jag sa tidigare .Kan garantera dig till 100% att det fungerar hur bra som helst .Mvh, Muffins. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Byta till mig en iphone | medzz | Köp & Sälj | 0 | 2010-02-15 22:24 |
| byta skärm och powerknapp själv? | gambler2k | Tillbehör & reservdelar | 5 | 2009-12-31 15:18 |
| Byta operatör | oge | Operatörer & abonnemang | 4 | 2009-08-09 20:51 |
| Byta operatör texten | Chill | Allt om iPhone | 1 | 2009-02-20 16:25 |
| Byta hemsida och flytta ikoner. | gthsv | Allt om iPhone | 7 | 2008-03-25 21:53 |