![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Tjena,
det är såhär att jag ska köpa en begagnad 3gs idag som är låst till telia och jag har halebop annars. Funkar halebop utan att jag behöver hålla på och låsa upp och ha mig? Eftersom halebop "går i telias prisbelönta nät" Haha ![]() Tacksam för snabbt svar! ![]() //Hanna |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Japp det fungerar. Testade det med min iphone 3GS som jag hade tidigare som också var låst till telia, då tanten hade halebop vid tillfället. Hennes kort fungerade i min tele med att ringa, smsa, surfa, etc. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Det kan jag inte specifikt svara på gällande iPhone, men det har funkat då också med andra telefoner, som i mitt fall har jag erfarenhet av SE telefoner som varit låsta till halebop och testat att använda teliakort i det.
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Banned
![]() |
Tjo
Tjo jag hämtade ett program som heter make it mane som gör att jag kan ändra namnet på min telenor till vad jag ville i skärmen så jag ändrade det till Tele3 som inte ens finns sen så blev jag dömd för ha hackat mig in i framtiden
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
Förstår inte vad detta har för relevans med tråden..
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Halebop låst 3GS med Telia simkort? | Fridlund83 | Operatörer & abonnemang | 1 | 2010-01-23 14:58 |
| Köpa iPhone 3GS hos Halebop | CLS | Köpa iPhone | 119 | 2009-10-08 17:50 |
| Iphone 3gs operatörslåst/hur får jag den att fungera med svenskt simkort idag? | magnusadress | Upplåsning och jailbreak | 16 | 2009-07-08 19:50 |
| Aktivera iPhone med fel simkort?? | rulleeee | Allt om iPhone | 16 | 2009-06-19 21:36 |
| Nytt halebopkontantkort i Telialåst Iphone. | darkshippo | Operatörer & abonnemang | 3 | 2009-06-02 08:17 |