![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Varför kan jag inte surfa med min mobil?
Har en upplåst iphone 3g. 3.1.2.
Har abonnemang Tele 2 student med 1 gig surf som tillägg. Telefonen fungerar utmärkt bortsett från att det inte går att surfa med den. När jag ska gå in på internet står det: "Kunde inte aktivera mobilt datanätverk. Du har inget abonnemang för mobildata." Vad kan detta bero på, jag är övertygad om att jag har mobilsurf. Att surfa på wi-fi fungerar utan problem. Kan någon hjälpa mig? Mycket tacksam för svar! Mvh |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: May 2008
![]() |
jag är inte säker men jag tror det är väldigt svårt att surfa på en iPhone för den är så liten, eller kanske vågen är för små som du försöker surfa på.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Varför hittar inte min dator min nya iPhone 3Gs? | Talisker | Allt om iPhone | 3 | 2010-01-25 15:17 |
| Kan inte ladda hem Illumine temat, varför ? | whywhy99 | Allt om iPhone | 5 | 2009-10-19 11:53 |
| Kan inte ta emot samtal/SMS med min iPhone 2G | iKeso | Allt om iPhone | 0 | 2009-08-18 21:28 |
| Problem med min Iphone, reagerar inte när jag rör skärmen! | bruze | Allt om iPhone | 3 | 2008-07-04 21:46 |