![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#5 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Inga priser har presenterats i det senaste nyhetsbrevet och lär inte heller göra förrän 11 juli
![]() Det är bara olika abonnemangsformer...
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
Det står ju bara X, som i att priset inte är utannonserat än...![]()
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Apr 2008
![]() |
gött med lite matematiker i forumet
![]() måste ju också ge Telia en eloge för att de använder x, y och z på de olika abonnemanget istället för bara x.
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Det var länge sedan jag läste matte men visst fasen kommer jag ihåg att x alltid har samma värde. ![]()
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Då är det kanske att haffa det billigaste abonnemanget och sen låsa upp den?
![]() Tre har rätt trevliga abonnemang annars ![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Men som någon skrev i nått forum.
Om man har chansen att välja andra telia abonnemang så tar man deras billigaste (99:-/månad) samt Prisavtal Fastpris (199:- / månad) vilket resulterar i att du betalar 298:- / månad för abonnemanget med fri surf (Dock max 5GB, sen stryps hastigheten vad jag hört) Sen vad telefonen kommer att kosta återstår att se iaf ![]() Så deras "specialanpassade" abonnemang kommer förhoppningsvis inte hamna på extremt skyhöga månadskostnader.. Men, om dom kör nån "1kr för telefonen"-deal så lär priserna bli relativt höga. Mina tankar i ämnet... vi får vänta och se iallafall... inget är som väntans tider? ![]() |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Om man tar de för hur det logiskt sätt är så måste telefon priset x och månadskostnad x vara samma. Dock skall ni inte räkna med att det är så, det visar väl sig men mkt möjligt att den som formulerade sig på telia, endast skrev så bara för inga priser är satta, och att de inte då måste vara samma..
![]() |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: May 2008
![]() |
-----------------------------Imini---------IMidi---------IMaxi
Månadskostnad:--------------X kr----------Z kr----------Y kr Antal fria minuter:------------100 min-------250 min------1000 min Antal fria SMS:---------------100 SMS------250 SMS-----1000 SMS Datatrafik – antal fria MB*:----100 MB-------250 MB------1000 MB Telefonpris:-------------------X kr----------Z kr---------Y kr Ibland så är alla X... men det har inte med saken att göra. Eftersom Telia är först ute med Iphone i sverige, så vill telia tjärna så mycket som möjligt. telia vet ju att folk kommer köpa Iphone + mini bara för att låsa upp telefonen. därför tror jag att telefonen kommer kosta runt 3000 eller 3500. och midi kommer kosta runt 1500 fast då är ju månadskostnaden högre. och sen kommer maxi vara telefon för 1 kr eller 500 kr och månadskostnaden hur hög som helst. Senast redigerad av sitting den 2008-06-26 klockan 15:42. |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Vad menar du med att ibland är alla X ? Att sidor sätter X på allt sådant, som ej pris är satt på än bara, å de kan va olika värden på "x" som de bara ser som typ sträck -, pris fattas ? De va dels de jag menade iaf. Att man inte ska tro att de måste va lika för de är X på båda, alltså har de med saken att göra ?
Senast redigerad av daWaith den 2008-06-26 klockan 15:46. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Allmänt om iPhone 3G S | Matt3 | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-08-11 18:34 |
| IPhone 3G S Försäljningsvillkor hos Telia | ErnestoGuevara | Operatörer & abonnemang | 0 | 2009-07-14 15:27 |
| Allmänt om ny iphone | wreplai06 | Allt om iPhone | 5 | 2009-02-04 16:17 |
| Små frågor ang. allmänt om iPhone 3G HÄR | rotkiv | Allt om iPhone | 0 | 2008-12-30 14:41 |
| Allmänt om nya iPhone 3G | Wiedel | Allt om iPhone | 149 | 2008-09-18 12:10 |