![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
Iphone 4 - Tele2
Är det någon som har info om nya Iphonen kommer till Tele2? Har själv frågat dom på deras twitter men inte fått något svar.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Lol varför var tråden flyttad?? den var ju här från början ju
Edit: trött jag blir på mig själv insåg inte att den blivit flyttad till operatörer
Har en vit 3gs som är lite ful men funkar perfekt. Senast redigerad av RoQua den 2010-06-10 klockan 13:49. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
för att Telias 3G nät var så kasst att apple blev nedringda av arja användare.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Gick in på tele2.se och chattade med en av arbetarna där. Konversationen följer:
12:14 Hej, jag undrar om ni kommer försöka sälja iPhone 4 när den kommer? 12:14 Vi har dessvärre inget avtal med apple 12:14 Okej, och ni kommer inte göra något för att till ett avtal heller? 12:15 Vi ställer oss positiva till att teckna ett avtal med Apple men vi har i nuläget ingen information om när vi kommer kunna erbjuda Iphone till våra kunder. 12:16 Okej, tack för svaren! Jaha, och hur ska man tolka detta?
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
Edit: btw live chatten funkar inte för mig kommer bara till något sorts mailformulär. Edit2: hahaha fick samma svar som du XD... 16:15 hej jo jag undrar kommer ni att sälja iphone 4? 16:16 Tele2 har i nuläget inget avtal med Apple för att sälja iPhone. Vi ställer oss positiva till att teckna ett avtal med Apple men vi har i nuläget ingen information om när vi kommer att kunna erbjuda Iphone till våra kunder. 16:18 okej men har ni någon kontakt med apple angånde ett avtal? 16:22 I dagsläget har vi ej det. 16:23 ok tack för svaren verkar ju inte lovande om de inte har några smatal med apple just nu kom igen alla går in till livechatten och pressar kundtjänsten lite ![]()
Har en vit 3gs som är lite ful men funkar perfekt. Senast redigerad av RoQua den 2010-06-11 klockan 16:24. |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Citat:
Nej, skämt å sido, men hoppas verkligen tele2 säljer 4an då det skulle bli så oerhört mycket lättare!
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Citat:
Då jag skulle tro att ca 95% av folk jag håller kontakten med har tele2, och således kommunicerar vi gratis. Senast jag betalade för ett sms var när jag skulle beställa en sms biljett av sl, för ungefär en månad sen.
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Sade upp mitt Tele2-abonnemang igår och förklarade att en av anledningarna var att dom inte hade iPhone. Han förklarade då för mig att dom endast säljer iPhone via kundtjänst, alltså om man ringer, pga att dom får in så små volymer.
Har även läst om detta på ett antal ställen och det verkar som att priserna dock inte är dom bästa (typ 9000 om jag minns rätt). |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
iPhone4 & Tele2
Jag ringde företagskundtjänsten i förrgår och frågade om jag var tvungen att säga upp mitt abonnemang för att kunna köpa iPhone4 vid lanseringsdatum hos nån annan operatör, eller om jag kunde köpa den via Tele2.
Killen svarade att iom att de tillhandahöll både 3G och 3GS när de lanserades, så finns det ingen anledning att anta att de inte kommer att sälja 4:an. Han skrev t.o.m. upp mina uppgifter och skulle höra av sig när den finns i lager! Vem vet..? |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
jag gick en annan väg och frågade om dom har använda sig av microSIM-kort och svaret va: vi har inte microSIM-kort för tillfället men vi kommmer att ha det inom en mycket snar framtid
och vad jag vet så är iphone den enda telefonen på marknaden med microSIM-kort, rätta mig om jag har fel dock |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
. Sen sa dom att dom kommer sälja micro sim om en snar framtid :p |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Iphone Tele2 krångel? | Deks | Upplåsning och jailbreak | 20 | 2010-07-28 22:25 |
| Tele2 3g+iphone 2g? | medzz | Allt om iPhone | 6 | 2010-02-18 11:14 |
| iPhone 3Gs med Tele2 | Gustaf | Köp & Sälj | 2 | 2009-09-14 17:16 |
| Iphone Tele2 | DjuDju | Operatörer & abonnemang | 2 | 2009-08-05 10:53 |