![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Hej!
Jag ska nu beställa en iPhone 4 (Tjoho) och då ska jag ta Max 25 då jag anser att det är billigast. Jag är 16 och min morsa är över 25, men hon är student på högskolenivå. Då behöver man ställa in det på Telia.se på "mina sidor". Någon som vet hur man ställer in att man är student och visa sin e-legitimation på det? Jag har letat men hittar inget.. ![]() Supporten är stängd... Så någon här som vet det? ![]() Annars får jag beställa den imorgon^^ Tacksam för svar ![]()
.................................................. ......................... iPhone 4 [16GB] [SVART] Telia Max 25 inkl Surf. .................................................. ......................... |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| behöver hjälp angående telia :( | apple 3g | Operatörer & abonnemang | 1 | 2010-07-17 15:20 |
| Iphone köpt på Telia 25:e feb. Vilken baseband tro? | aribari | Upplåsning och jailbreak | 23 | 2009-03-16 07:57 |
| Sim hacks och telia hjälp. | zacharias91 | Upplåsning och jailbreak | 11 | 2008-12-09 19:25 |
| Behöver hjälp med Telia Homerun! | TopNotch | Allt om iPhone | 3 | 2008-09-17 09:22 |
| Max storlek på Ljudboksfil? | jojja | Allt om iPhone | 7 | 2008-07-19 10:15 |