![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Elisa finland
Hejsan.
Vet inte om nån känner till nåt om detta, men jag frågar iaf. jag har köpt en iPhone 4, låst till Sonera här i Finland. nu har jag jailbreakat och låst upp den. så nu fungerar den med mitt elisa sim kort. men jag skulle behöva APN inställningarna. finns det nån som känner till dom just för elisa operatören? mvh. Rolle. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Hoppas detta stämmer om inte googla elisa iphone apn
Finland - Service Provider: Elisa - APN: "Elisa internet" (3g) or "Elisa GPRS WAP" (GPRS) - Username, if needed: "wap" for gprs, "3g" for 3g - Password, if needed: "wap" for gprs, "3g" for 3g - Service Provider: Saunalahti (Uses elisa's network) - Service Provider: Sonera (TeliaSonera Finland) - Proxy: 192.156.25.4 - Port: 80 |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Citat:
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|