![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
Hittar inte APN ?
Jag har ett tele2 abonemang och har införskaffat ett surfpaket.
För att synkronisera min iPhone 3GS och får det att fungera vet jag att jag måste skriva in surf.tele2.se på APN Dock finns inte APN. Inställningar > Allmänt > Nätverk > Här finns det nu - Aktivera 3G - Mobildata - Data-roaming - VPN - Wi-Fi Är det någon som vet vad jag ska göra? Telefonen är updaterad med iOS 4 med operatör fido 7.0 Finns det någon snäll själ där ute som vet vad jag ska ta mig till? Vänligen |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
Nope. Lyckades uppdatera telefonen till iOS 4.1, sen nedgraderade jag till 4.0.1 och aktiverade den och allt, har nu operatör tele2 ist för Fido. Då dök "mobilt nätverk" upp.
Dock har mitt firmware nummer uppgraderat sig till 5.14.02 och det går ej idag att låsa upp. Dvs jag måste låsa upp det för att kunna använda simkortet. Så nu sitter jag spänt och väntar på att 4.1ans jailbreak, som nu bara finns i betaversion, går att kombinera med en bra upplåsning ![]() j*ligt surt, men nu ser jag ljuset i tunneln iaf ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Hej jag har en IPad 3g 64g, men jag kan inte använda någon mobilsurf har försökt men hittar ingen apn och kan inte komma in på unlockit hemsida för att ladda ner APN fix
använder telenor kan någon hjälpa mig IPAD 3g 64gb OS 4.2 Telenor |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kommer inte åt APN-inställningarna! | remixxan | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2010-09-08 20:40 |
| Hittar inte wifi | Trasan | Allt om iPhone | 0 | 2010-05-20 22:52 |
| 3gs blackra1n hittar inte internet(iphone hittar) | seno | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2010-03-22 09:20 |
| (AKUT) Utlandsresa, Fixa APN så det inte kostar skjortan | Zike | Allt om iPhone | 15 | 2010-02-19 18:14 |
| Hittar inte APN? | wallden_66 | Allt om iPhone | 3 | 2010-02-17 20:04 |