![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Skal i trä
Hej!
Jag såg ett inlägg på bloggen här om EXOvault skal i trä/metall, och jag blev genast nyfiken. Jag skulle väldigt gärna vilja ha ett, men det visade sig att man får lägga mellan 80 och 400 US dollar för ett skal. Som student känns det lite mycket för ett skal och jag undrar om det finns andra billigare skal i trä eller metall. Jag söker alltså ett skal i trä eller metall som känns robust och gärna ser lite exklusivt ut för en något mindre peng. Några tips? ![]() Andra tips på snygga skal välkomnas också varmt, så länge de inte är i plast/silikon. Tack på förhand! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Rekomenderar inte metallskal då jag inte sett ett enda som inte påverkat signalstyrkan på telefonen.. Och de som säger att det inte påverkar vistas oftast nog i område där det alltid är full mottagning annars. Bara så du har koll på det.
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
| The Following User Says Thank You to Miche For This Useful Post: | klegg (2012-02-06) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Där ser man, tack för den informationen!
Alla snygga/exklusiva skal är varmt välkomna som sagt. Men vad tråkigt att det har blivit så dött här på forumet. Finns det något större forum som konkurrerar ut detta? Jag vill minnas att det var bra fart här redan när de första importerade lurarna började cirkulera i Sverige. Senast redigerad av klegg den 2012-02-01 klockan 01:44. Anledning: Tilläg av text |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Jo det har blivit ganska dött här på forumet, helt klart.. tror det beror på att moderatorerna var borta ett tag och lät det registreras nytt folk som spammade massa länkar till diverse skit bland annat, vilket ingen gillar..
Jag har ingen aning om det finns någon konkurrent till forumet på svenska, förutom engelska sidor såklart där det finns aktivitet dygnet runt..
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone skal | tobiastis | Köp & Sälj | 1 | 2010-12-26 10:46 |
| Jul skal? | janthomsen | Köp & Sälj | 0 | 2010-11-28 15:03 |
| Gratis skal!?!? | Smukke | Allt om iPhone | 7 | 2010-11-10 21:24 |
| Skal iPhone 4 från USA | antson49 | Skal & Skydd | 1 | 2010-10-05 15:54 |