![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#21 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
Letar efter ett skal som passar mig, men hittar inget... Tips?Har några krav: TPU plast Lay-on table design Skydd runt alla knappar, alltså inga hål vid dom Får inte påverka blixten Snyggt Bra stötupptagning Öppen för dom flesta designer ![]() Gillade Geometric case, men verkar inte gå att få tag i den utan att behöva vänta flera veckor. Gillade även i9case Carbon, som jag länkade till innan, men den lär inte skydda så bra mot stötar, tyvärr. Den i TPU vore ju helt underbar!
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Detta är superbra. Otterbox Commuter Series Case - 349:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser
|
|
|
#23 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
Den finns i fler färger om du letar lite. jag valde dock clear, och är mycket nöjd.
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Case Mate Gelli iPhone 4 - 169:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Det står då att det är gjort i silicon i länken, Case-Mate Gelli - Clear (iPhone 4) - iPhonebutiken.se
|
|
#28 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Tack för tipsen!
Otterbox ser bra ut! Synd med hålet för appelloggan på baksidan bara. Hade ett hål där i mitt skall till min 3G, och hela baksidan blev helt repig efter bara några veckor. Så den går nog bort, tyvärr. Case Mate Gelli ser också bra ut. Kollade lite recensioner på youtube, och det verkar som att man får fula "watermarks" på baksidan. Kanske bara är med den transparenta verisionen? Den ser intressant ut om det bara är den transparenta. Hoppas den grå funkar fint ![]()
|
|
#30 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Har då blir det en Otter box eller vad dom heter. Men ska köpa mig ett till, gillar att variera ![]()
|
|
|
#31 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Jag tror jag gör en beställning på det med, det jag har nu gillar jag inte alls
Sen kommer det ju ett från Apple snart med. ![]()
|
|
#32 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
iPhone 4 Gelli Cases # patterned design available in tomato, aurora, clear, gray, pink, teal blue # flexible, lightweight TPU material Det enda som funkar bra med IS är bumper, sätter man på ett TPU skal på IS så kommer IS att lossna när man tar bort TPU skalet.
iPhone tillbehör KaptenX Senast redigerad av Kaptenx.se den 2010-09-09 klockan 10:06. |
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Vi valde tidigare att skriva silikon för fodral som hade liknande egenskaper (flexibla/böjbara) och plast för hårda skal.
Många tillverkare använder något väldigt likt plast eller silikon, men döper materialet till något annat för att få det att framstå som mer speciellt (vilket det kanske är). Detta hjälper dock inte Herr/Fru Svensson som är på jakt efter ett skal, då TPU eller liknande ofta inte betyder nånting i deras värld. Men eftersom det verkar finnas ett behov av att ha korrekt benämning på materialen så håller vi på att ändra. Vi kommer även länka materialen till en sida som förklarar vad materialen faktiskt är. TPU-skalen kommer dock ligga kvar i Silikonfodral-kategorin, då de innehar ungefär samma egenskaper. Stay tuned!
|
|
#35 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Det är ganska snyggt och sitter stenhårt runt telefonen, inget sladder! Men jag tycker att displayskyddet man får är riktigt dåligt faktiskt, dåligt klister och lätt att bli "bubbligt". Sen på baksidan kan man få sk "watermarks". Egentligen ett ganska schysst skal men brister på det jag nyss skrev.
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Speck har snygga grejer och jag känner ingen som är missnöjda med dem än. Lite dyra, men det är inte som om man köper ett nytt skal varje dag eller? Så passa på och skaffa ett bra skydd på direkten! Testa på blocket eller tradera.
|
|
|
|
|
#37 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Jag känner till ett ställe där de är billiga...Detta skal/skydd testar jag nu, ingen bra bild men jag tror ni ser iaf. ![]()
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Har haft ögonen på ett skal rätt så länge nu och jag tror att det blir den här Jivo Colourware
![]()
|
|
#39 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Citat:
![]()
iPhone 4 Storlek: 16Gb Färg: Svart iOS: 5.0.1 BB: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w Unlock: Fabriksupplåst Senast redigerad av Matt3 den 2010-10-06 klockan 23:49. |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
![]() Vart köpte du det skalet? Eller är det bara ett vanligt vitt skal som du satte ett klistermärke på? ![]()
.................................................. ......................... iPhone 4 [16GB] [SVART] Telia Max 25 inkl Surf. .................................................. ......................... |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur bra är ditt tangentbort? | lutt95 | Off-Topic | 12 | 2009-09-08 21:42 |
| iPhone 3GS Skydd | Macys | Allt om iPhone | 0 | 2009-08-17 15:56 |
| Iphone 3G skal/skydd | Yobenne | Allt om iPhone | 33 | 2009-07-17 12:04 |
| Är du nöjd med ditt fake SIM? | DrD | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2008-11-10 13:25 |
| Är du nöjd med ditt Fake Sim, rösta här! | DrD | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-11-06 21:06 |