![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#42 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
jag driver KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser och håller på att testa detta. kontakta gärna mig via kaptenx.se om du vill veta mer.
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
De från Zagg och GelaSkins lämnar inga rester.
|
|
#46 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Nej, det skulle jag inte påstå
|
|
#48 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
Distributören av InvisibleShield har en webbplats med information om modeller och instruktionsfilmer på Skydda mobilen
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Har precis fått min iphone 4 och vill skydda den givetvis.
Sitter och funderar på vad som är det bästa alternativet. 1. Köra på Invisible Shield full body + någon bumper. 2. Invisible Shield displayskydd + Crystal Bumper (den skyddar ju också baksidan). Vad tycker ni?
|
|
#50 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
Esmir
Mycket känd
|
Citat:
Med tempot som du kör på kommer du bara få en ban. |
|
|
|
|
|
#54 (permalink) | |
|
Banned
Reg.datum: Nov 2010
![]() |
Citat:
"Du registrerar dig med ett syfte och detta är att göra reklam för ett företag. Så får det inte gå till." Vänligen tänk dig för innan du skriver något sånt här. Senast redigerad av skinza.se den 2010-11-14 klockan 19:51. |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
"Samma".
|
|
|
|
#57 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Reklam
Citat:
Jag misstänker att du åker på en ban-snart, så snälla nöj dig med signaturen.
|
|
|
|
#58 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
Fortsätter du bara posta massa egenreklam kommer du tyvärr åka på en bann. Forumet är ingen reklampelare. Har du något intressant att tillföra ämnet som inte är direkt egenreklam, posta då, annars inte. Tack.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#59 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Eftersom tråden har spårat ur helt och hållet så låser jag denna tråd, och raderat all personlig information. Sluta upp med smutskastningen.
Skinza.se du har blivit varnad tidigare, fortsätter liknande diskussioner eller självklara inlägg/trådar för egenreklam så åker du på en bann. Har ni något att säga varandra så ta det privat via PM. Tack. *Tråd låst*
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur bra är ditt tangentbort? | lutt95 | Off-Topic | 12 | 2009-09-08 20:42 |
| iPhone 3GS Skydd | Macys | Allt om iPhone | 0 | 2009-08-17 14:56 |
| Iphone 3G skal/skydd | Yobenne | Allt om iPhone | 33 | 2009-07-17 11:04 |
| Är du nöjd med ditt fake SIM? | DrD | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2008-11-10 12:25 |
| Är du nöjd med ditt Fake Sim, rösta här! | DrD | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-11-06 20:06 |