Gå tillbaka   iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige > iPhone i Sverige > Allt om iPhone > Support
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-12-04   #1 (permalink)
Medlem
Omtalad

Reg.datum: Aug 2010
SpArRoW är karismatiskt upptäcksresande
iPhone på drulleförsäkringen?

Hejsan mina vänner

detta kan bli svårläst

Förre helgen var olyckan framme och jag spillde ett glas juice över min iPhone 4. Försökte stänga av men den startade sig själv efter 5 minuter vilket den fortfarande gör ibland. la den i ris och lät den ligga 5 dagar.

Allting verkade ok när jag startade men sen så när jag skulle ladda så reagerade kontakten inte efter 4 gånger så laddade den men nu funkar den sen när jag ska höja volymen kommer bara symbolen upp och ingen bar med ljudpilar eller vad man ska säga sen på spotify står det no volume available? nån som vart med om det? sen så är lås knappen väldigt trögg känns som något tar emot det liksom blir ett hårt klickljud.

och hade tänkt ta detta på drulle frågade pappa sa att vi hade hemförsäkring hos folksam fast visste inte ifall vi hade drulle får ringa nån dag och kolla. har någon gjort detta hos folksam innan?

men nu är det så här att jag köpte telefonen av en tjej som fick den av sin chef i julklapp förra vintern och då undrar jag ifall den måste stå på mig? den står på deras företag ett ganska känt fastighetsföretag lämnade in den för 1 månad sen på garantin och har fått en ny nu då fick jag ju ett kvitto fast det står ju fortfarande inte på mig? undrar ifall jag måste fixa kvittot?

har säkert glömt något men detta ska vara det viktigaste tack för era synpunkter

MVH SpArRoW
SpArRoW är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-12-04   #2 (permalink)
Medlem
Igenkänd

PaddeSans avatar

Reg.datum: Jul 2009
PaddeSan är karismatiskt upptäcksresande
Du kunde inte editera ditt andra inlägg?
http://www.iphoneinfo.se/forum/suppo...ad-iphone.html

iPhone 4 | Telia | 5.0.1 | Ingen JB |
Top3 apps: Tv Forcast | Tuneln Radio | TrueCaller
PaddeSan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta