![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#21 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Jag har två sista frågor till dig Cophe.
Jag kör nu Prestige HD och denna lockscreen. Fråga 1 : Hur får man bort statusraden högst upp på låsskärmen? Fråga 2 : Hur får jag tillbaka "knappen" för att låsa upp som fanns i denna låsskärm innan jag installerade Prestige HD? Nu har jag Prestiges slider. Tack på förhand ![]()
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Citat:
|
|
| The Following User Says Thank You to ShibbY12 For This Useful Post: | ssnd (2012-01-07) |
|
|
#24 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citat:
Fråga 1. Dra "Hide statusbar icons" längst upp i winterboard. Prestige HD ska alltid ligga sist i prio-listan under winterboard.
|
|
| The Following User Says Thank You to Cophe For This Useful Post: | ssnd (2012-01-07) |
|
|
#25 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Jag är inte den vassaste på det här, men jag har några enkla frågor och jag hoppas att ni kan hjälpa mig. Jag har laddat ner temat och placerat hela mappen vid namn Theme i Library/Themes. Det verkar inte vara så man skall göra eftersom att de andra mapparna har ändelsen ".theme" vilket inte mappen jag lade in har. Jag har kryssat i temat i winterboard och testat att ha det både överst och underst i listan. Jag har även använt mig av clockhide. Det är väldigt många teman som inte fungerar i cydia och jag har inte fått någon carrier logo att fungera. Jag har jailbrekat min iPhone 4 med redsn0w_win_0.9.10b5 och kör på iOS 5.0.1. Jag har även läst Cophe's guide men den gav mig inga svar på dessa frågor. Det känns som att jag har missat något avgörande här. Några tips?
Mvh Klegg |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Hur gör man för att installera ett sånt tema som man laddar ner till datorn?
Vad ska man ha för program på datorn (har Mac om det spelar någon roll) och vad ska man skaffa för program i cydia? |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citat:
Du har gjort exakt rätt, med placeringarna osv. Hur fungerar temat efter att du aktiverat det i winterboard? Vad fungerar och vice versa. Anledningen till att .theme är ändelsen på dina andra mappar är på grund av att telefonen hanterar de som grunder. Lite svårt att förklara. Dock behöver du inte bry dig om det, utan döp dina teman till vad du vill, och de ska ligga i Library/themes. Du får använda dig av ett SSH-program. Det är bara att söka på valfritt program. Finns många gratis-versioner ute på nätet.
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| [LS] Imagine by Cophe | Cophe | Teman & Tema-frågor | 2 | 2011-07-18 23:24 |