![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#564 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citat:
http://www.iphoneinfo.se/forum/allt-...html#post60843
We are young. We are strong. We're not looking for where we belong We're not cool. We are free. And we're running with blood on our knees Senast redigerad av Cophe den 2010-05-30 klockan 15:13. |
|
|
|
|
|
|
#565 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2010
![]() |
givememoney: Menar du min väderapp på LockBackground? Gå in i Cydia och sök efter QuickWidgets
![]() Kolla videon här, han berättar exakt hur du ska göra: YouTube - QuickWidgets - Powerful (& FREE) Lockscreen Widgets for iPhone/iPod Touch |
|
|
|
|
|
#571 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Efter att ha sett reklamen för Call Of Duty: BLACK OPS så blev jag riktig sugen på att göra en COD tema. Jag jobbade lite idag med att modifera mitt nuvarande dBar tema men just nu har jag fastnat (kan bero på att jag har varit ute och druckit en hel del). Om nån har några mod tips så skulle jag vara tacksam, jag är inte så nöjd med ikonerna så jag letar efter några ikoner som passar. Just nu ser det ut så här:
Lockscreen ![]() Springboard ![]()
|
|
|
#572 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Här är min nya Lockscreen, och mitt Springboard tema.
|
|
|
#574 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#576 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#577 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
@ponyboy
dBar-LockInfoContest-by-kleinmone: vet du hur man ändrar så att vädergrejen på lockscreen tar sin info från yahoo istället för apple accuweather ? i temat dBarContest-by-kleinmone på springboard så tar den väder från yahoo. dessa två visar olika info så hade varit najs o ändra! har iaf lyckats ändra så de blir helsingborg istället för uppsala.
|
|
|
#578 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#579 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
jo precis, har varit inne där o meckat lite, stängde av lite funktioner, vill inte ha allt på lockinfo, bara väder sms o telefon, så de fick jag till. men just att ändra till yahoo verkar inte vara helt enkelt, dom använder ju olika locale koder, men hur man ska styra om de till de andra klarade jag inte. vet du hur man får batteriladd bilden som background på locktemat när man laddar? den som finns i dbar sb temat? den försvann när jag aktiverade locktemat.
|
|
|
|
#580 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
![]() Hur gör jag så att Mail ligger under väder och klockan?
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bilder tagna med iPhone 3G här! | Rolle | Allt om iPhone | 115 | 2010-02-21 11:28 |
| Uppdatera er 3GS till 3.1.2 utan att förlora unlock. SE HÄR! | nimren | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-10-27 14:06 |
| Telenors priser på iPhone 3GS är här | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-07-29 14:20 |
| Bilder på er iPhone 3G här! | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 9 | 2008-09-21 19:43 |
| bilder på iphone vs andra mobiler | r2d2 | Allt om iPhone | 5 | 2008-04-20 23:13 |