![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#681 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Kör iOS 4.01 med följande tema, som ajg fastnat för
![]()
|
|
|
#688 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Testa söka med TinEye Reverse Image Search
|
|
|
|
|
|
#689 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#693 (permalink) |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
vet inte vart jag ska posta och vet ej hur man startar ny tråd så jag lägger in inlägget här, e det på fel plats är det bara att flytta den, men jag har ett problem med min telefon och det är när jag försöker installera Weather icon, Springboard Kraschar hela tiden när jag installerar den, tar jag bort den så försvinner krashet. nån som har tips hur jag kan lyckas lösa detta och kunna istallera det?
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
#694 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
Citat:
![]() det finns ungefär 9000 olika iconer till suave temat ![]() Här är en video: Watch "What is Iconoclasm?" Video at iPhone Jailbreaker
|
|
|
|
#695 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#696 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
![]() ![]() Har ännu ett nytt tema och behöver lite hjälp här ![]() Som ni kan se så har ja lite iBlanks men får inte bort "skuggan" bakom dom sen så får ja inte vädret å komma fram, har försökt i timmavis nu känns de som, både med accuweather och yahooweather. om någon kan få fram SWXX0010 för antingen Vilshult, Olofström eller Karlshamn hade vart bra, kan inte hitta dom 2 siffrorna :S Står såhär i min Weather-config.js just nu: Kod:
/* Weather Config */
/*---------------------------------- SringBoard options ----------------------------------*/
/* SringBoard weather Enabled?
Not used here
var enableWallpaper = true
*/
/* SytleSheets Pick one from the list and imput its name after var stylesheetWall = "***** */ /* NEW!! */
var stylesheetWall = "Bottom-(White)"
/*
Style sheets
1. Bottom-(White)
*/
/* Icon Styles Pick one from the list and imput its name after var iconSetWall = "***** */ /* NEW!! */
var iconSetWall = "Non Animated"
/*
Icon Sets
1. Animated
2. Non Animated
*/
/* Icon Extensions Pick one from the list and imput its name after var iconExtWall = "***** */ /* NEW!! */
var iconExtWall = ".png"
/*
Icon Extensions
1. .png
2. .gif
*/
/*---------------------------------- options ----------------------------------*/
/* There are two sources available, 'appleAccuweatherStolen' and 'yahooWeather'. */
var source = "appleAccuweatherStolen"
/* Two methodes to set up your location depending on the source:
accuWeather: 'City, State' (e.g. 'Karlsruhe, Germany')
yahooWeather: 'US zip' or 'location code' (e.g. Uk Dumbarton = UKXX0663 ) */
var locale = "Karlshamn, Sweden"
/* Set to 'false' for Farenheit. */
var isCelsius = true
/* AccuWeather RealFeel Temperature Enabled? */
var useRealFeel = false
/* Update interval */
var updateInterval = 30
![]() Iphone 4S 32GB | FW iOS 5.0.1 | JB - Absinthe | Halebop Fri surf Senast redigerad av raekaN den 2010-08-20 klockan 05:52. |
|
|
|
|
|
#697 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Ikoner
jag kan dela med mig av dom jag hade på hårddisken iaf. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ladda ner ovanstående ikoner Här är en bra sida med suave ikoner Hela Suave packet 9000+ ikoner m.m
@@@@@@@@@@@@| iPhone 4 16GB Svart | Version: 4.1 | Jailbreak: greenpois0n | Hemsida-d0wn| @@@@@@@@@@@@ Senast redigerad av iphonedanne den 2010-08-20 klockan 07:14. Anledning: fler url:er |
|
|
|
|
|
#698 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
EDIT: vill inte funka...
|
|
|
|
#699 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
![]() Edit: har fått bort skuggan nu iaf, nu är de bara vädret ja vill få fram ![]()
![]() Iphone 4S 32GB | FW iOS 5.0.1 | JB - Absinthe | Halebop Fri surf Senast redigerad av raekaN den 2010-08-20 klockan 23:21. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bilder tagna med iPhone 3G här! | Rolle | Allt om iPhone | 115 | 2010-02-21 11:28 |
| Uppdatera er 3GS till 3.1.2 utan att förlora unlock. SE HÄR! | nimren | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-10-27 14:06 |
| Telenors priser på iPhone 3GS är här | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-07-29 14:20 |
| Bilder på er iPhone 3G här! | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 9 | 2008-09-21 19:43 |
| bilder på iphone vs andra mobiler | r2d2 | Allt om iPhone | 5 | 2008-04-20 23:13 |