![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2011
![]() |
Fråga om repskydd
Har haft min ip4 ca 2 månader och har redan kasserat 2 repskydd, vet ej vad märket heter men det vanligaste man sett i telebutikerna kostar typ 199.
Har varit när jag haft den i fickan en längre stund och jag antar att det då beror på värmen. Börjar tröttna på detta och tänkte nu höra om jag lika gärna kan köpa den för 49 på denna sida? Display-skydd till iPhone 4 - skydda skärmen - iPhonebutiken.se eller och det är väldigt stor skillnad på kvalitén. Mvh Jocke |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Har haft den sen sep-10.... |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Är det Copter eller Invisible Shield du kasserat?
Känns som om de är vanligast, men låter väldigt konstigt att du lyckats kassera två stycken.
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Citat:
Totalt onödigt tycker jag. Ett repskydd för 199kr?! Det är en tunn skiva plast.. Om du måste ha telefonen i samma ficka som du har nycklarna..köp en läderficka åt den. Det bästa vore om du hade nycklarna i den andra fickan bara.
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Använder själv inte något displayskydd, men telefonen bor aldrig ihop med nycklar eller liknande.
Många köper ju displayskydd för "peace of mind", så att dom slipper oroa sig. Copter ska vara grymt bra. Vi har även många kunder som gillar Artwizz Scratchstopper (man får dessutom 3 st i varje pack).
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Fråga om skydd | SpArRoW | Allt om iPhone | 5 | 2010-08-17 16:10 |
| fråga om skype | napstah | Allt om iPhone | 2 | 2009-12-22 09:45 |
| Fråga om Spotify | BenjaminE | Allt om iPhone | 1 | 2009-12-16 14:31 |
| Fråga om Röstmeddelanden | dyngklumpen | Allt om iPhone | 3 | 2009-12-09 15:13 |
| Fråga om GPS! | peza | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-06 15:18 |