![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2011
![]() |
Ett par repor på skärmen - byta skärm var?
Jag har haft min iPhone 4 utan skal ett tag och för ett par dagar sen så straffades jag för det då det blev ett par repor på skärmen. Verkar ju som att Tele2 inte hjälper en med dessa problem med garantin så man får såklart betala själv. Vilket är det bästa stället enligt er att byta glas/LCD hos?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Byta glas på iPhone 4 kan man göra själv.
Man spar dessutom några hundringar mot för om man skulle låta någon annan göra det. Jag skulle dock inte byta glas om du bara har några repor.. Det är relativt dyrt att byta glas p.g.a en repa.
http://www.youfixit.se Reservdels-kit till iPhone 4, 3g och 3gs. Följ instruktionerna och din iPhone blir som ny. Senast redigerad av youfixit den 2011-04-24 klockan 18:46. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Byta skärm och glas | JReinhold | Tillbehör & reservdelar | 1 | 2010-10-10 22:24 |
| Ett par frågor iför köp av iPhone 3gs. | mrsmart | Köpa iPhone | 21 | 2010-04-27 17:01 |
| iPhone skärmen på tv:n eller dator skärmen. | Krantz | Allt om iPhone | 14 | 2010-04-15 07:43 |
| Ett par frågor angående en dator som är snodd | mry.i | Off-Topic | 9 | 2008-07-26 16:36 |
| Repor och flottig skärm på iPhone? | Basse2 | Allt om iPhone | 6 | 2008-03-20 20:45 |