![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
iPhone 3GS VIT FRONT??
HEJSAN!!! Jag leter lite efter en vit framsida till iphone 3gs. Men jag hittar ingen i sverige. Jag har hittat denna iPhone 3G White Front Panel Screen Digitizer with Glass - iPod iPad iPhone Parts , Accessories & Repair Services och den kostar 14:99 Dollar.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Nä bra pris.
Tänk på att du kommer att ha din svarta homeknapp... Ser kanske inte så supernajjs ut..
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2011
![]() |
Såg inte direkt ut som bra kvalite
![]()
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Knappen har jag också tänkt på ; ). För 3,99 Pund får jag en sån också. Apple iPhone 3GS Home Button White - iPod iPad iPhone Parts , Accessories & Repair Services
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
ok då var det löst.
Är dock osäker på hur kvaliten är. Uppdatera oss gärna om hur det gått!
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jag beställer nog imorgon. Så får vi se hur det går. Jag har kollat på ett "KIT". Men då får man med baksida och sån där grej simkortet är i. Fast min baksida är väldigt repig så kanske slår till på det. Får se vad man har på kontot ; ).
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| vit Iphone front | billanBOY | Allt om iPhone | 1 | 2011-01-28 22:48 |
| S: Iphone 3gs 16gb vit | Smisken | Köp & Sälj | 0 | 2010-08-26 11:02 |
| Iphone 3gs 8GB vit? | mhenkel | Köpa iPhone | 7 | 2010-08-16 22:51 |
| 3GS 32G Vit Låst till telenor byttes mot 3GS 32G Vit Låst till Telia | Kenny84 | Köp & Sälj | 0 | 2010-08-16 06:08 |
| Front kameran startar inte (Iphone 4) | Meswe | Allt om iPhone | 0 | 2010-08-04 13:33 |