![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2011
![]() |
Laddare/stereoanslutning i ett till bilen?
Jag har en ipod/iphone anslutning till bilen som funkar fint förutom att den inte laddar iphonen.
Jag letar efter nått tillbehör som gör att jag kan koppla in en laddare samtidigt som jag har stereoanslutningen i. Jag tycker det borde finnas nån sorts adapter men jag har inte hittat nått när jag letat runt. Nån som vet? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
dockStubz (dockStubz Charge Converter and 30-pin Pass-Through Adapter) från CableJive som vi säljer har den funktionaliteten som du letar efter.
Den + en billaddare som fixa miniUSB borde göra susen
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Säker på att din iphone anslutning funkar som den ska? Den borde väl trots allt ladda iphonen samtidigt om allt står rätt till? Rätta mig om jag har fel..
Vad är det för märke på huvudenheten i bilen? Pioneer?
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Billig bra cigga laddare till Iphone 3GS | Fegge | Tillbehör & reservdelar | 30 | 2009-09-18 12:44 |
| USB-kabel / Laddare till iPhone, iPod Nano, Video, iTouch | polo | Köp & Sälj | 0 | 2009-07-03 22:03 |
| billhållare till V70 med laddare+ljud ut sökes. | Bjornsson | Tillbehör & reservdelar | 2 | 2009-04-13 10:34 |
| Ett förslag till forumet | geezarn | Allt om iPhone | 5 | 2008-07-10 06:37 |
| Hållare till bilen | Mander | Allt om iPhone | 2 | 2008-04-07 19:41 |