![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Spricka på iPhone 4
Tappade min jailbreakade iPhone 4 i marken och ska förmodligen lämna in den på lagning snart. Men eftersom garantin slutar gälla vid jailbreak, så måste jag ta bort jailbreaken. Vet någon här om jag sen kan få tillbaka alla mina saker från jailbreak när jag jailbreakar den sen? T.ex alla mina spel jag laddat ner och några saker från Cydia - det borde väl gå att få tillbaka via nån backup eller så?
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Såhär sparar du saker från Cydia: Hur Du Tar En Backup Av Dina Cydia Apps | iPhoneGuider
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Jag har mina saker jag köpt från cydia.
Köpte en iphone i augusti 2010, som jag sen sålde i dec-jan. Nu har jag köpt en ny en. Och kan fortfarande komma åt allt jag köpte. Gjorde ingen backup, utan loggade in och gick in på mitt acc och letade efter "köp". Samma sak i appstore. Har du köpt en sak, behöver du inte köpa den igen. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Citat:
Vad är det som gått sönder på din iPhone 4? Fram eller baksida? Varför oroar du dig för jailbreaken när du ska lämna in den för reparation? Garnatin täcker inte skador som du själv orsakat. En reparatör bryr sig inte om du har jailbreakat din lur. Är det glaset som är krossat så kan du byta ut detta själv. Då sparar du dessutom pengar och du behöver inte oroa dig för någon jailbreak. Fixa din trasiga iPhone! | YouFixIt Kontakta oss om du har några frågor!
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Håller med ifixit här.
Det är onödigt att ta bort jailbreak, för att vi t.ex. bryr oss inte om detta när vi lagar din telefon. Om du tänkt att lämna till operatören får du räkna med att betala för en utbytesenhet villket är 3ggr dyrare än att skicka in telefonen på lagning till oss. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Youfixit om jag får be
![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Spricka vid dockkontakten på iPhone 3GS 32GB | Miche | Allt om iPhone | 8 | 2011-04-04 18:41 |
| Spricka i skärmen | Victorius | Allt om iPhone | 18 | 2011-04-02 14:17 |
| Spricka i skalet på min 3 månader gamla iPhone 3gs | kalle123 | Allt om iPhone | 15 | 2010-03-19 10:06 |
| Spricka på baksidan | VaNiaL | Allt om iPhone | 3 | 2009-05-20 21:10 |
| Spricka i glaset | n1nj45killz | Allt om iPhone | 3 | 2009-01-19 13:36 |