![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
InvisibleShield-tråden
Tjenare!
Jag beställde en invisibleshield den 15e juli, dagen efter så fick jag ett mail som bekräftade att varan blivit skickad. Problemet är bara att jag inte har fått någon vara ![]() Så att jag skickade ett mail och frågade om allting stog rätt till och fick detta till svar. "Hello Kim, Thank you for contacting ZAGG, home of the invisibleSHIELD! My name is ***** and I appreciate the opportunity to assist you. I am sorry to hear that your Apple iPhone 3G (Full Body) has not arrived. Please note that we received your order #EU****** on Tue Jul 15 14:19:39 2008, and that we shipped it on Jul 16, 2008. Unfortunately, after we ship the product we lose our ability to control the package, and can only suspect that your order may have been lost in the mail. Our goal at ZAGG is to ensure that you are satisfied with our service and product. I would be happy to reship this product to you. Before we can reship, we would like to verify that we have the correct shipping address on record for you." Jag svarade på detta mail att adressen var rätt, men har sedan dess inte fått något svar när jag har försökt maila dem. Tror ni att Zagg redan skickat ut en ny sköld? Och för att få igång en diskussion: Har ni fått era sköldar ni beställt? Senast redigerad av Kimpeh den 2008-08-11 klockan 02:58. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
Förstår inte riktigt meningen med ditt inlägg... ![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Banned
![]() |
Citat:
Tog bort min efter 24 timmar då den inte blev bättre. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jag beställde en sköld i förra veckan. Tog dessutom och betalade ett några dollar extra för att få lite snabbare leveranstid, nu är de 7 arbetsdagar sen å ja har inte sett röken av skölden... man börjar ju undra...
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
som alla andra säger är det RIKTIGT svårt att få baksidan att sitta perfekt själv fick jag klippa bort delar för att den skulle passa annars gick det inte och framsidan så är det skönare att köra utan skyddet men man kan alltid lägga IS på home-knappen
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Invisible Shield - Tråden
![]() Någon som vet vart man kan få tag i Invisible Shield atm? iPhoneButiken - Apple iPhone, Tillbehör, Skydd, skal och reservdelar har slut på sinna Full body. YouTube - iPhone 3G Scratch Test
Imac Apple iPhone 3G 16GB Vit | -Rolle´s hemsida- iMidi - 24 månader Firmware 3.0 Beta [ ] Senast redigerad av Rolle den 2008-08-10 klockan 21:36. |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
mjoo men läste att någon hade hatt problem med dom, betalt, fott besked att varan är påväg men inte kommit fram. men men,
vill med ha skyddet så snabbt som möjligt.
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
om du har tänkt att skaffa IS för hela iphonen så ha inte för höga förväntningar på den för det är ett helvete att få på baksidan ( det är den man vill ha) och framsidan är lätt å sätta dit men det blir inte lika skönt att använda iphonen.
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Har inte fått min än, beställde den 15e juli. http://www.iphoneinfo.se/forum/allt-....html#post8063 |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
är lite det med att jag tänkte lägga upp lite fakta osv i "start topicen där" [idag fick Iphonebutiken in invisible Shields - å de säljer som smör skynda er nu grabbar! - jag bestälde min och ca en timme senare skickades den med brev, så jag har förmodligen min om 1-2 dagar
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| TELENOR-tråden | Freebo | Operatörer & abonnemang | 48 | 2011-10-24 16:05 |
| Hur bra är ZAGG's invisibleSHIELD™ ?? | Jeasse | Tillbehör & reservdelar | 13 | 2009-11-20 16:33 |
| Hur bra är ZAGG's invisibleSHIELD™ ?? | Jeasse | Allt om iPhone | 1 | 2009-10-25 10:43 |
| Beställde invisibleSHIELD | Falle | Tillbehör & reservdelar | 7 | 2008-12-13 00:24 |
| invisibleSHIELD om det inte blir bra? | Fomee | Tillbehör & reservdelar | 1 | 2008-12-10 14:48 |