![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Byta kamera glas, vart?
Kamera glaset är lite repigt och smutsig, går inte och göra rent. Så bilderna blir ganska dimmiga och suddiga. Nu vill jag inte köpa glaset själv och sätta dit en ny. Men jag vill gå till någon butik i Stockholm och lämna in den. Har ingen garanti eller försäkring just därför vill jag gå till en butik som gör detta.
Jag ringde en butik och dom kunde göra det för 600 kr och jag tyckte titta här först och se om de finns någon annanstans som gör det billigare eller nånstans jag borde kika in hos. Vet någon vart jag skulle kunna få ny kamera glas till min iPhone? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Hört mycket gott om Mumien (iPhone & iPod reparationer tex: glas- och displaybyten eller byta batteri Mumien i Göteborg Stockholm Jönköping)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Är det en iPhone 4 du snackar om?
Om så är fallet så tycker jag att du ska byta ut den själv. Har du haft en nokia eller ericsson tidigare? Baksidorna på dem är lika enkla att ta loss som baksidan på iPhone 4:an. Du behöver endast skruva ur två skruvar i botten och sedan ta loss baksidan och byta ut till den nya. Är det en 3G eller 3GS så borde du absolut lämna in den.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Krossat glas | QeuDee | Tillbehör & reservdelar | 4 | 2011-06-02 11:59 |
| Glas problem | richardekstrom | Allt om iPhone | 9 | 2011-03-14 09:20 |
| Sprucket glas | steffeiphone | Allt om iPhone | 7 | 2011-03-08 12:35 |
| Byta skärm och glas | JReinhold | Tillbehör & reservdelar | 1 | 2010-10-10 22:24 |
| Iphone 4 krossat glas | eddyy | Allt om iPhone | 4 | 2010-08-31 21:14 |