![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
iPhone 3GS Sönder?
Hallå!
Under sommaren så råkade jag knäcka glaset på framsidan vilket gjorde att touchen enbart funkade på övre delen av iphonen och jag fick beställt ett nytt glas. Telefonen var avslagen i ungefär 2 veckor från det att jag fick sprickan till de att jag bytte glas. Nu till de roliga (tråkiga), efter att jag bytt glas så vägrar telefonen att visa någon bild. Jag tänkte att LCD hade gått sönder och nu ikväll bytte jag den mot en ny. Fortfarande samma problem. Inte en gnutta ljus kommer från skärmen. Jag VET att telefonen funkar för att om jag håller in Home knappen så hör jag att röststyrningen går igång å säger något i stil att det inte går att ringa för att det inte finns något simkort. Så nu till frågan, Vad gör jag? Är det bara å börja gråta över min förlorade vän eller finns det något man kan göra tror ni? (Rätt forumdel?) |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Spontant så låter det tyvärr som om grafikchippet eller något liknande gått sönder, vilket betyder att du behöver byta ut moderkortet.. vilket då betyder att du kan börja gråta :-/
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| NY iPhone 4 vit sönder! | Smisken | Köpa iPhone | 3 | 2011-05-12 15:55 |
| iPhone 3g glas displayen sönder | Jonis1994 | Allt om iPhone | 4 | 2010-05-05 14:09 |
| Iphone sönder? | BenjaminE | Allt om iPhone | 17 | 2010-03-24 01:07 |
| syns det om jag använder min iPhone? | dannelainen | Allt om iPhone | 10 | 2010-01-29 10:15 |
| vad händer om min iphone går sönder? | Deks | Allt om iPhone | 12 | 2009-06-16 13:38 |