![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2011
![]() |
Hej,
jag har problem med min iPhone. Jag hör när det ringer men när jag svara kan jag inte höra personen jag pratar med. Är det någon som har en aning vad detta kan bero på? Tack för svar Glenn |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Kan du använda röstmemo för att spela in din röst? mao funkar mic:en övht?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Du har en "loudspeeker" för ringsignal, och sedan har du en liten högtalare vid örat för samtal.
Du kan förvisso slå på loudspeeker för samtal med, men då hör alla. Vad jag försöker komma fram till är att felet liger på antingen induction flexkabel, örön högtalare, eller så har du skräp i hörlursuttaget och dit ljud går till hörlurar. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
Jag hade samma problem med min 3GS innan, hände bara då och då. Hittade dock ingen lösning och luren va jailad. Så ja återställde skiten till slut och sen funkade det bra
![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hör inte dem jag pratar med i iphone4 | qbiix | Allt om iPhone | 5 | 2011-04-13 19:43 |
| Ringsignal i Itunes hittas inte i iPhone | jasifil | Allt om iPhone | 1 | 2010-11-10 15:48 |
| Jag hör inte vad den jag pratar med säger. | Mr F | Allt om iPhone | 2 | 2010-05-14 19:23 |
| Micken krånglar - Gnäll från folk jag pratar med. | Kurtson | Allt om iPhone | 1 | 2010-02-19 17:29 |
| hör inget när jag pratar med folk | ling | Allt om iPhone | 4 | 2008-04-05 15:55 |