![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Hej! Jag brukar ganska ofta vara ute och filma med min videokamera, som tyvärr inte har mic-ingång. Jag tar då med mig min dator och pluggar in micken där. Men datorn är klumpig, och har dåligt batteri... Då tänkte jag att man faktiskt kan spela in ljud med iPhone. Jag använder då iTalk från appStore. Men hur kan man plugga in en vanlig stereopluggs-mic (RØDE Microphones) i iPhonen? Om man bara kopplar in den, blir den väl som ett par lurar? Eller? Finns det nån kontakt för det?
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Har inte sett någon separat mic till denna telefonen. Men det finns säkert någon här som kan hjälpa dig bättre på traven. Lycka till |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Jag har själv funderat lite på att bygga om 2 hörlursadaptrar(3,5mm Hörlursadapter Svart) så att man kan koppla in dator-headsets och även en separat mic och högtalare/hörlurar. Är det en bra idé? (Jag fick idén av ett nokiaforum, kommer tyvärr inte ihåg vad det hette. Där var det några som letade efter samma sak till en nokia med 3,5mm uttag
)
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hörlurar med mic och volym | tobias.flood | Headset & ljud | 9 | 2011-04-11 17:28 |
| Skapa kontakt grupp för sms | lasseboy | Allt om iPhone | 6 | 2010-05-15 01:46 |
| Söker en app, det skall finnas nåt som gör att man kan ha fler än 4 ikoner i höjd. | whywhy99 | Allt om iPhone | 4 | 2009-10-16 16:04 |
| Söker en iphone | tarkutta | Köp & Sälj | 0 | 2008-12-02 12:29 |
| Tips: Creative In-Ear iPhone-lur med mic | Zike | Tillbehör & reservdelar | 8 | 2008-11-04 14:27 |