![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Beställde invisibleSHIELD
Tjenare!
Den 30'e oktober beställde jag en invisibleSHIELD, brydde mig inte om vissa sa att det var skit och andra att det var skit bra. Efter ca 20 dagar hade jag fortfarande inte fått hem paketet (tog gratis frakt, man kan då inte spåra paketet), så jag skrev ett mail till dem och dom trodde att det kunde ha tappats bort, så dom skickade en ny. NICE, tänkte jag, om jag nu får den första. Jag fick den första (kanske andra?) den 30'e november, det tog alltså 1 månad att få hem skiten. Glad som jag var sliter jag upp paketet och drar ut kartongen, men upptäcker att något är fel - Sprayen som man ska spruta på "skölden" har på något vänster skruvat upp sig själv OCH RUNNIT UT?! Efter 1 månad kunde jag inte bry mig mindre, så jag satt på den endå - Och den blev jätte sne ... Hoppas bara jag får den andra så jag får en andra chans ![]() Detta var iPhone relaterat, och jag hade inget att göra så .. nu vet ni! Peace!
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Det var ju inte så bra... Var beställde du?
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield - deras hemsida
![]() en skojig notis är att i mailet jag fick tillbaka (där dom sa att dom skickade en ny) så sa dom även att om jag fick båda två så skulle jag skicka tillbaka den ena?! Punga ut mer pengar för att dom inte ska kunna shippa sina varor rätt ..
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur bra är ZAGG's invisibleSHIELD™ ?? | Jeasse | Tillbehör & reservdelar | 13 | 2009-11-20 16:33 |
| Hur bra är ZAGG's invisibleSHIELD™ ?? | Jeasse | Allt om iPhone | 1 | 2009-10-25 10:43 |
| InvisibleShield-tråden | Kimpeh | Tillbehör & reservdelar | 122 | 2009-06-01 15:14 |
| invisibleSHIELD om det inte blir bra? | Fomee | Tillbehör & reservdelar | 1 | 2008-12-10 14:48 |