![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Fodral till iPhone
Jag är helt besatt av detta fodral: iPhone 3G Silicone Taske - Black / Red - Belkin
Men jag vill inte köpa det från det företaget. Jag har letat som en galning för att hitta den på något annat ställe men utan resultat. Så nu undrar jag om någon annan kanske gjort det? Kan man ha skärmskydd också om man har den typen av skal? Har läst runt på andra trådar om iPhone fodral men för tillfället snurrar det bara i huvudet. Skulle bli glad om någon kunde övertyga mig med något fodral/skydd. Mvh VIFD(vilse i fodraldjungeln) |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Belkin Silicone Sleeve Skyddshölje. Tror att det ändå går att beställa även om det är en business site. Välj bara ''Till Kassan'' istället för att bli kund.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Har ett som jag gärna säljer så fort jag får min SGP skal... (som nytt, har bara haft det på någon vecka)
Ja, det går att ha skyddsfilm också.
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
ganska enkelt att sätta på ![]()
iPhone 4 32 gb svart, fw 4.0 comviq kompis +1GB data, Olåst Senast redigerad av Kungen den 2009-01-10 klockan 20:09. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Den täcker bara själva rutan, inte allt runt om på framsidan. Jag satte på en Digicover film i stället, den täcker hela framsidan och har hål för högtalare och knappen. Klart bättre än den som Belkin skickar med.
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Kostade 199 kr
det verkar vara lite begränsat sortiment, för första elgiganten butikn vi var i hade den inte ![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| IPhone 3GS svart eller vit och vilket fodral? | Kerberos | Allt om iPhone | 12 | 2009-09-06 22:09 |
| Belkin iPhone Clear Acrylic fodral + bilhållare? | Farhang | Tillbehör & reservdelar | 9 | 2009-09-04 01:09 |
| Griffin Clarifi fodral för iPhone 3G | jompao | Tillbehör & reservdelar | 0 | 2009-06-01 14:30 |
| Fodral till iPhone säljs av telenor/tre | Kungen | Tillbehör & reservdelar | 3 | 2009-01-07 17:35 |
| Fodral till Iphone | DanneManne | Allt om iPhone | 1 | 2008-08-13 22:50 |