![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Spel och apps utan att använda appstore?
Tjena!
Idag köpte jag min iphone. Det blev en Iphone 3G 8gb ![]() Så när jag skulle dra hem ett fritt spel "monkey ball light" så gick det inte pga att jag måste logga in på appstore. När jag registrerade mig stod det att jag måste fylla i kreditkortsuppgifter. Jag tycker själv att detta är väldigt rörigt, bara för att skaffa ett gratisspel. Så min fråga är. Finns det något sätt att få hem spel utan att använda appstore eller jailbreak? tacksam för svar Mvh JonNilsson |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Gå in i itunes store på in dator. Hitta ett gratis spel som du vill ha och ladda ner den. När det nu står att du ska registrera dig så kan du välja att inte ha något kredit kort. Har testat och det funkar.
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
![]() ![]() Nvm hittade * none efter att jag markerat allt på hela sidan. hade troligen buggat. ![]() Senast redigerad av jonnilsson den 2009-02-08 klockan 01:03. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Citat:
![]()
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
.. Googlade lite och det verkar som att Apple stoppat detta för tillfället pga att några kineser (eller vad det var) hade lyckats knäcka koden så att de kunde få ut massa gratis presentkortSurt. Hade varit gött annars.. Någon som vet när Apple kommer släppa denna spärr? |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Har ingen fattat att det ute vid kanten går att klicka "none", och få ett gratiskonto utan att lämna nåt annat än en giltig emailaddress?
Jag gjorde så,och kan utan problem dra hem gratisgodiset i appstore. Om filen är mindre än 10 mb så laddar jag dom oftast direkt i telefonen via 3G. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Citat:
Så här gjorde jag i september 2008: 1.ladda hem itunes för windows (då var det 8.0) 2.gå in på skapa konto i itunes 3.markera "none" 4.registrera (email och ituneslösenord) 5.dags att börja ladda hem! Som sagt var... |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Det går iaf inte för mej eller nån annan jag pratat med, så det måste vara nått skumt du gjorde.. För det ska bara funka så som jag sa lr via ett present-kort
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
![]() |
Okej,förstår din synpunkt fullständigt,ska nog testa din variant och se hur det verkar.
Tycker själv iofs att luren blir tillräckligt full med skit med bara gratisgrejer och webbapps,men men,ska nog testa ändå! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Spel och program från internet? | JimmieH | Allt om iPhone | 4 | 2009-10-07 04:29 |
| använda gamla apps på 2.2? | Äppelphone | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-01-10 19:15 |
| Hur kan man föra över filer utan att använda Itunes? | mcolof | Allt om iPhone | 11 | 2008-09-28 14:12 |
| Önskar tips om att ladda ner spel | webulven | Allt om iPhone | 3 | 2008-07-12 13:31 |