![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
Kolla på YouTube för guider ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Om man är kunnig och har tillgång till ritningar och reservdelar är det fullt möjligt,annars är väl det säkraste att lämna in den.
Det finns flera företag som mot betalning kan fixa den åt dig.Att börja mackla själv utan att veta exakt vad man gör kan bli en dyr historia. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Jag är rädd för att jag redan "måste" byta batteri, då jag i princip måste ladda den 1,5ggr/dag. Dock så pillar jag rätt mycket med den. Men jag slarvade med att ladda upp den till fyllt innan användning första gången. Vet inte om det har så stor betydelse på nyare telefoner.
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Citat:
Jag läste på någon sida här på iphoneinfo , om hur man spar på batteriet. Att ungefär en gång i månaden ladda den fullt och låta den ladda ur helt. Som ett underhåll typ
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
men, nu är det ju så att de skall laddas ur en gång per månad, för att batteriet inte ska bli saggigt, som för att aktivera hela bateriet.
utöver den enda gången per månad, skall batteriet inte ner under 20%. batteriet tar inte någon som helst skada av att laddas så ofta man hinner.
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Dagens moderna batterier är inte särskilt känsliga,men de har naturligtvis begränsad livslängd.När batteriet gjort sitt lär man bli tvungen att byta.
Förutom allt annat som sägs så är det viktigt att man använder en laddare med god anpassning till iphonen,ex.vis originalladdaren. Temperaturvariationer kan också påverka kapaciteten. Med rätt laddare och rätt temperatur så brukar batteriet väl klara sig rätt länge,jag använder luren som väckarklocka och laddar varje natt,har gjort så sen jag köpte min 3G i somras,har ännu inte märkt nåt på kapaciteten. |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |||
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Citat:
Citat:
Citat:
![]() Att byta chassi och/eller batteri på en iphone är inte lätt och det bör man inte försöka sig på.
Aka Halle Senast redigerad av MHalle den 2009-03-04 klockan 13:29. |
|||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
men asså jag fattar fortfarande inte. min laddare suger btw. men iaf jag har sett den "nya" iphone med neonrosa och neongrön bland annat. och jag vill också ha det. bara för att sticka ut lite. men ja undrar hur man gör de och om de går att byta till de skalet istället snälla svara .
ha de bäst. |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Omtalad
![]() |
Citat:
Du har inte bara sätt några case till telefonen...? Sånna köper du på apples sida, i Apple-butiken, eller på Telia, eller nå annan teknikaffär med lite sortiment. |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Enda jag känner till är detta ställe...
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Omtalad
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Iphone stänger av sig och sen har jag inget batteri. | Hoadaly | Allt om iPhone | 5 | 2010-02-01 15:55 |
| Deleta alla kontakter och börja om på nytt :) | razorx | Allt om iPhone | 2 | 2010-01-16 23:58 |
| iPhone 3G helt ny andra gången batteri och täckningsfel | Tiimiz | Allt om iPhone | 0 | 2009-09-05 13:11 |
| 1600mah batteri till iphone 3g | BarateaU | Tillbehör & reservdelar | 12 | 2009-08-13 20:24 |
| Nytt halebopkontantkort i Telialåst Iphone. | darkshippo | Operatörer & abonnemang | 3 | 2009-06-02 08:17 |