![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2009
![]() |
fm-sändare & billaddare i ett till 3g
Har någon testat denna?
Vad tyckte ni? iPhone 2G/3G ipod Carkitt FM-sändare, laddare & fjärr-MrGizmo - Skal Batterier iPhone Gadgets: iPhone & iPodtillbehör - iPhone i Bilen & Dockor Tacksam för svar. Har någon ett alternativ. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Alternativ
Är också sugen på FM-sändare men har inte provat någon.
Här är alternativet som jag tycker ser bäst ut. Griffin Technology: RoadTrip with SmartScan - Your in-car entertainment hub Finns att köpa via apple Griffin RoadTrip with SmartScan for iPhone and iPod - Apple Store (U.S.) men även via webbhallen WEBHALLEN.com [Griffin RoadTrip with Smartscan for iPhone 3G / iPod] Fanns lite andra alternativ men jag tycker denna verkar enklast att använda samt att den inte har så mycket kringkrams. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Joomenvisst,detta är nog hyfsade alternativ om man måste ha med laddare.
Hemma kör jag med nån koreagrunka i hörlursjacket på iphonen,då kan jag strömma musik,ljudböcker och podcasts till alla fm-mottagare i kåken. Har kört med den i bilen också,har en separat billaddare. Tror att jag nån gång pröjsade 135 spänn för den. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
jag köpte en budget variant från mediamarkt. dock bara fm-sändare (kostade ca. 200:- )
det funkar ok, bara att ibland får man leta nya frekvenser då på olika delar av sverige så krockar vissa. verkar intressant med sändare som själva söker efter stabil frekvens |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| FM-sändare | H3NR11K | Tillbehör & reservdelar | 27 | 2010-04-27 13:31 |
| Billaddare & bilhållare billigt? | daniphone | Allt om iPhone | 2 | 2010-01-14 17:46 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 11:52 |
| FM Sändare till 3G | graceland | Tillbehör & reservdelar | 12 | 2009-03-23 16:23 |
| FM sändare | DeToX | Tillbehör & reservdelar | 1 | 2008-10-31 18:50 |