![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2009
![]() |
Sätt att komma förbi skyddet mot inofficiellt tillbehör?
Tjena!
Köpte en "Universal dock" idag av märket izound. Stod att den skulle klara att spela upp mina filmer på Iphonen på en tv. När jag kom hem och testade så kunde jag se några sekunder sen fick jag något meddelande om att tillbehöret inte var avsedd för Iphone. Läste sedan instruktionerna och där stod det att det endast fungerade för Iphones med 2.0.0 eller äldre. Men eftersom man kan se några sekunder ibörjan av filmen så har dom ju iallafall inte tagit bort stödet för inofficiella tillbehör. Finns det något sätt man kan komma förbi den spärren eller något program som gör att man slipper meddelandet och kan se hela filmen? Mvh Oskar |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Så var det för mig när jag testade lite olika dockar på mediamarkt. Jag höll på och fipplade lite hit och dit med flygläge wifi och sånt och sen helt plötsligt funkade det
![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur gör jag för att komma ut ur appstorekontot? | mcdandrew | Allt om iPhone | 4 | 2009-12-04 23:26 |
| olika sätt att komma i DFU mode? | oldenburg | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-08-12 22:41 |
| Billigaste sätt att köpa en iPhone 3G S 32GB | Ghiabi | Köpa iPhone | 18 | 2009-08-12 15:05 |
| SSH eller annan möjlighet att komma åt Iphone | longdriver | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2008-09-24 16:38 |
| Nytt sätt att importera iphone 3g | David_90 | Köpa iPhone | 14 | 2008-08-07 01:10 |