![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Någon som testat JustMobile Gum Pro
Är ute efter extra batteri backup och har tittat lite extra på JustMobile Gum Pro den har fått A- på iLounge.
Har även tittat på skalalternativ med inbyggt batteri. Men jag tror inte att jag kommer använda det. Utan mer som en backup när man inte har tillgång till vanlig laddare. De "extra" batterierna som man sätter direkt i botten känns inte intressant. Det känns som man väldigt lätt knäcker kontakten när de sitter i. Så är det någon som har erfarenhet av denna eller någon liknande produkt? //Tobias |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Jag köpte ett pack som man sätter direkt i kontakten. Visst kan man knäcka kontakten om man är oförsiktig, men den risken ser jag inte som så stor. Tror det kostade 50kr inkl frakt från HK.
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Någon som har testat softunlock.com? | medzz | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2010-03-29 19:27 |
| iKörkort - någon som har testat? | johan84 | Allt om iPhone | 2 | 2010-02-27 15:02 |
| Onkyo UP-A1(iPod-dockningsstation) någon som testat | r_o_n | Tillbehör & reservdelar | 1 | 2010-01-03 21:52 |
| Någon som testat Pod to Pc? | r_o_n | Tillbehör & reservdelar | 9 | 2009-06-30 00:16 |
| Någon som har testat Any-network ? | NeVroe | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2008-12-10 18:09 |